čtvrtek 24. června 2021

...tak jo, pokusím se

 být optimistická a nedávat sem, podle dcery negativistické, články. Ale, bohužel, i z toho se skládá mozaika našich životů....

Ráno raníčko babka vstala, vytřela všechny podlahy, čekám až vstane i pan Há a spustím stroje/vysavač...Tento týden uklízím už ve čtvrtek, protože zítra jdu pro Simonku po obědě a pak budeme mít obě děti...Tak aby byly síly, hihihi.

Včera tu byli u nás na stříhání vlasů. Po dlouhé době omezení mohla přijet "teta Klárka". Šikovná, milá osůbka. Jedna z prvních kamarádek, které si dcera udělala, když začala před 14ti ??? lety studovat v Olomouci. To to tedy letí. Ve vlaku se cestou z Ústí seznámila s jinou dívkou, ta jí pak seznámila s Klárkou. A dceřiny vlasy neznají jinou ruku. Dokonce přijela i do Tisé, kde měla dcera svatbu. Všechny nás tam načesala, hihihi. No a Klárka včera změnila i můj letitý vzhled, už nemám mikádo , ale krátké vlasy. Už jsem tu změnu potřebovala, hihihi.

Sem dám jinou fotku než sebe. Klárka oběma mým holčičkám učesala krokodýlí cop....dcera chtěla vědět, jak se to dělá, aby to mohla Simonce česat.


Koukám, že je vidět na židli odlupující se barva, musím to přebrousit a znovu natřít. Bylo to jen malé, ale asi to musel včera někdo prstíkem dloubat, protože byly šupinky barvy i pod stolem. Ten chci taky vyměnit za dřevěný, vadí mi na něm to posouvající se sklo.....
Takže tak. 
Bylo to včera moc pěkné "holčičí" odpoledne, i když tu byli i kluci.
Pan Há už vstal, tak budu pomalu končit.
Ale ještě jedno video.
Wild Girl v něm zpracovává pro mne opět exotické ovoce, voskovník červený, pěstovaný v Číně jako ovoce.
A v tomto videu je vidět, co z tohoto ovoce dělají, nudle naslano/mě zaujaly nejvíc a k tomu spousta čínských zeleninových příloh, na sladko šťávy atd.atd.


Jdu dřít.....

Klidný a spokojený den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...