středa 16. června 2021

...dnešek bude

 asi pěkně horký. To podle teploty a dusna v půl osmé ráno, když jsem vezla Simonku do školky....

Tráva už není tak zelená, křupavá, místy se objevují holiny a suchá hlína. Už dlouho nepršelo a ani nemá....



Morava dneska klidná, zatím žádní kajakáři ani chlapci vestoje na prkně....ani nevím, jak se to jmenuje.....






Zase jsem se cestou domů zastavila na Tržnici a nakoupila jahody, meruňky a maxi blumy.


Ano, jsme tu rok, zase pokvete jasmín.....



Včerejšek i dnešní ráno jsem si moc užila, je to to nejmilejší a nejhodnější dítě......
Moje holky........ale miluju i kluky, samozřejmě.........


Dneska budou k obědu plněné papriky v rajské omáčce, na zítřek plánuji dušenou zeleninu, rýži a lososa.

A ještě něco z virtuálního světa. Od SROS z dnešního dne, oni už tam mají večer....
Dneska s bratry zpracovávali https://www.nutravita.cz/nutraceutika-ve-vyzive/horka-dyne-tykev-, tedy jinak řečeno hořkou dýni/okurku.......


Když exotika, tak exotika.....
A ještě jsem nenapsala, že SROS je z Kambodže......
Jen připomenu, že je to království, sousedící s Laosem, Thajskem a Vietnamem.
A má krále....... Norodom Sihamoni, ten jako jediný král na světě mluví plynně česky....
Přečtěte si pod odkazem z Wikipedie......
Já si na to všechno matně pamatuji, protože je můj vrstevník.....

Tak a jdu.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜








1 komentář:

  1. Milky, ahoj. U nás taky od rána pařák a dusno...Jahody mám moc ráda, často je teď kupujeme, chci si je užít. O tom králi jsem slyšela a četla o něm. Měj se hezky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...