čtvrtek 1. října 2020

9 stupňů, podzim je tu.....

Už několik dní je zcela zřejmý podzim. Včera večer začalo pršet, pršelo skoro do rána. Jinak je to radost, že prší. Jen to chladno nás asi zaskočilo...Nějak rychle. Ale, co teď není rychle.

Včera jsme byli u zubaře, vezla nás tam dcera, pak domů, pozdní oběd, povídání ... a jela pro Simonku do školky.

Já zase obešla a přestěhovala kytky. Moje častá činnost.

Dcera mi přivezla polystyrénovou krabici, chci do ní později uložit na balkoně některé kytky, nechci, aby vymrzly. Tak jsem zvědavá. Latnatá hortenzie dokvétá, pak jí asi seříznu ????

Myslela jsem, že poslední květ na růžičce, ale je tam ještě jedno poupě.




V pokoji jsem taky udělala škatulata hejbejte se, olivku jsem dala do ložnice, tam je chladněji, tam nikdy v zimě netopíme.


A "výstavka" kaštanových zvířátek od Ondráška. Koukám, že musím přeskládat kuchařky, nejdou číst názvy....Ne, že by na tom tak záleželo, ale....I malá práce se počítá, hihihi.


Dneska nás po obědě čeká oční kontrola pana Há, pak on domů a já vyzvednout Ondru z družiny a odvedu ho k nim domů. Dnes, pro změnu, jde totiž  k zubaři zeť, aby pan doktor nelenil, když už je u něj registrovaná celá široká rodina, tedy už i my....A dcera jde poprvé se Simonkou na rytmiku. Jsem zvědavá, co to obnáší....Jak se jí to bude líbit, myslím vnučce.
Takže tak.
A večer v osm pletení s Vlněnými sestrami a jejich, náš, podzimní KAL....

"Zajímavost"  na konec.....

Klidný den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...