úterý 6. října 2020

...tak jsem se z toho,

 snad, trochu vyspala.....Z té včerejší frustrace.....

Ale mě včera pak už lezlo na nervy všechno. I komentátor tenisu, který nepokrytě fandil jednomu z dvojice a to se mi u "nestranného" komentování nelíbilo... Prostě to včera "odnesli" všichni, hihihi.

Včera bylo větrno a několikrát za den pěkně pršelo.




Pletu KAL s Vlněnými sestrami, fotila jsem to večer, nemám moc kontrastní barvy, příště musím fotit ve dne. Kontrast jsem nevybrala příliš ostrý. ještě jsem touhle technikou svetr nepletla, tak aby to moc nezářilo, ty moje případné chyby...
Dneska si dávám pauzu od pletení. Bolí mne totiž levé zápěstí, tak dám klid....Zato si po obědě jedu vyzvednout Simonku po o. a bude u nás do zítra. To jí zase odvezu do školky. Takže na pletení čas nebude stejně. Zápěstí namazané a až se mast vstřebá, dám ortézu.

Tu fotku ze včerejšího večera jsem navíc chtěla k Yarn Along October 2020 u Ginny .


Dočítám zatím poslední knihu od Julie Caplin, moc mě to baví. Odpočinkové, romantické, založené na jejích životních cestách / teď myslím cestovatelských a pohostinských..../. Do této doby jako stvořené. Potřebuji se odpoutat od tvrdé reality života a nepropadat skepsi a depresi... Já tedy obzvlášť, viz včera....Dneska se tomu pousmívám, ale....
Už jen obal každé knihy vzbuzuje pocit klidu a pohody, byť tedy zdánlivě. Každá hrdinka čelí, samozřejmě, nějakým životním dilematům.

Tady jsem je seřadila za sebou, jak vyšly....






Už ty barvy jsou optimistické, hihihi.

Už vstával i pan Há, slyším, jak se motá po kuchyni a vaří si svou jedinou kávu na den. Měl totiž na kontrole u lékařky vyšší tlak, tak jsem mu ty "4 kafe denně" zatrhla.....Zdá se, že se to zlepšilo.
Jdu.

Klidný den všem.
A taky zdraví všem.....
A děkuji za návštěvy u mne, taky všem....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...