pátek 2. října 2020

...teplota stejná, přibyla

 mlha, pěkně hustá.

A mlhou pronikají zvuky dopravy, tramvaj, ptáci mlčí.



Včera jsem jela busem až na zastávku Klášterní Hradisko, přes řeku zpět na sídliště a ke škole, byla jsem vyzvednout Ondráška.
Příště ale vystoupím dříve, čas jsem ztratila objížděním Lazců. Ale procházka pěkná. Stejně mi Ondra vyčetl, že jsem přišla brzy......

Vody je v řece hodně a pěkně uhání.




Na jedné vilce tento výjev, dům u čtyř chlapečků ?


A tohle je Ondrova škola.


Odvedla jsem ho domů, pak přišel Zbyněk, odvezli mě domů, Ondra si hrál a on řešil nějaký problém v našem bytě / el. v pokojíku. Po večeři jeli zase domů. 
Dnes den bez poznámky v kalendáři, možná nějaký balíček, odpoledne volby.
Tak.
Pan Há vstal a mluví na mně. Takže mi trhá nit myšlenky a já budu radši končit.....

Ale není všem dnům konec.

Klidný den všem.
A zdraví.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...