neděle 11. října 2020

..tenis vrcholí,

 počasí je podzimní, kovid vede......

U nás vše normální, jen je tu ticho a chybí mi dětský smích....

Minule jsem si od mladých přivezla několik doslova klacíků s minilístečky, rýmovník. Dala jsem to do hlíny a už je to pěkné...Vše v pokojíku dětí/šicí dílně.


A už mi zase kvete sukulent  gasterie.





Cestou pryč z pokojíku ještě nástěnka s obrázky, další děda podle Simonky....


A v kuchyni další květ. I kytkám z Ústí se tu líbí. Vlastně jsem sem přivezla jen zamioculkas, velký, až po hlavním stěhování, autem společně s knihami, pěkně vleže, zabalený do folie....Přežil. Tchýniny jazyky, ještě od tatínka, asi 5x omlazované a ty tři gasterie.


Na velkém stromě proti balkonu se na špičkách větví shromažďují ptáci, proti šedé obloze to vypadá strašidelně.
Celý den je šedivo, chvílemi poprchává, já posedávám a snažím se nezatěžovat ruku.
Jsem zvědavá, CO bude od zítřka, ale nic mě nepudí nakupovat zásoby, nějak TO dopadne.....

Hodně zdraví všem....
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...