čtvrtek 22. října 2020

...nebudu

 se opakovat, ale jsem otřesená....

Lidmi, postojem mnoha, českou televizí, přístupem k sobě navzájem, zlobou čišící z komentářů na internetu... Mám se odpojit od virtuálního světa ????? To by mi asi moc nepomohlo, protože člověk nemůže být uzavřený v bytě bez spojení se světem. To už tady bylo....

Než jsem si připravila foťák, otevřela zamčenou ??? kartu v něm, tak mi pomalu zmizela mlha, která se zvedala nad políčky proti našemu domu. I listy na stromech pomalu začínají měnit barvu a opadávat. Přes holé větve je vidět dál na silnici směřující k dálnici na Brno a Ostravu...Víc to vypadá jako ve městě, hlavně ve tmě, když jsou víc vidět světla aut.



Dneska jsem objednala nákup v DM drogérii a asijských potravinách / nudle, rýže, omáčky, korejské sladkosti apod./. A přemýšlím nad dárky dětem. Ondrášek bude mít brzy sedmé narozeniny a oba svátek. Do konce roku. A Vánoce...Alespoň myslím na něco milého.....

Pro mne a pana Há se moc nemění. Doma, doma, doma. Žijeme.
Chystám se něco malého ušít, ale pořád šetřím levou ruku....

Klidný den všem.
A zdraví.....
💗💙💚💛💜



2 komentáře:

  1. Hrnie sa to na nás z každej strany, kopa informácií, ktoré podliehajú (aspoň u nás) rýchlemu kazu, ráno je to tak, večer naopak a ty človiečik rob čo chceš, v hlave vietor, na duši chlad :-(
    Aj mne už napadlo odstrihnúť sa od toho, veď koľko mojich rovesníčok na net ani nepáchne, ale na druhej strane aspoň na blogoch pookrejem :-)
    Veľa síl a ešte viac zdravia prajem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danielko, i tobě hodně zdraví a sil....a šetři se....hezký den Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...