středa 7. října 2020

...s dětmi

 je život hned veselejší....

Včera tu byla Simonka, snídaně vleže u pohádky se panu Há moc nelíbila /..../, ale mně to nevadí.

Pak cesta do školky a já cestou zpět na malou procházku a provětrání. V klidu a bez lidí.....


Cestou od školky k tramvaji. Jeden ze dvou mrakodrapů v Olomouci. Vody v řece je dost, kačenky jsou spokojené.



Olomouc je město plné staveb a tím pádem i jeřábů.


Zastávka Envelopa plná květů a kvítků. I když je už podzim.



Vystoupila jsem na konečné tramvaje a pak jdu kousek směrem dolů.....


Kostel Panny Marie Pomocnice zezadu, krása, že je takhle uprostřed městské "moderní" čtvrti. To komančové v Ústí nedělali, tam šlo všechno k zemi, historie nehistorie...


Základní umělecká škola M.Stibora. Mám pocit, že sem kdysi chodil i zeť....



Auta, auta, auta....
V tom nejspodnějším žlutém domě bydlíme.
A nejsou tu jen paneláky, je tu spousta rodinných domků, gymnázium, velké zahrady a spousta vzrostlých stromů.


A křížek....



A tady taky jeřáb u stavby kousek nad naším domem, nad knihovnou / Vila Františky Lipčíkové / a velmi po opravě volající Vile Hanse a Else Stratilových. Ta je asi tak na čtvrtinu obydlená mladou rodinou, zahrada upravená, ale potřebovalo by to vzít z gruntu....patří městu ???? Jsou to obě/vily kulturní památky.


A tady už jen pár větviček ulomených ze živých plotů cestou domů....


Počet nových nemocných za včerejší den je děsivý / 4457 /, takže uvidíme. Mám puštěnou TV...

Četla jsem si oblíbené blogy, ráda chodím na výlety s Jitkou na kole Českým rájem. Má nádherné fotky i texty.....
A ještě na skok s Ilonou do kraje vína. Taky krásné fotky, zvlášť ty s vinohrady a hrozny, hned jsem dostala chuť na víno, tak i tak...

A u Danielky jsem ocenila radu, jak nevyhazovat  staré malé výšivky a najít pro ně uplatnění i v novém bydlení. Je pravda, že spousta věcí pro nás, vzhledem k našemu věku, má cenu nikoliv peněžní, ale spíše citovou. To dilema jsem řešila já při stěhování. Co vzít a co je "balast" lety nahromaděný...
A nakonec trocha inspirace pro pletařky https://icelandicknitter.com .

Jdu.

Klidný den všem.
A zdraví všem.....
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Ty momenty s malými dětmi jsou v životě stejně nejlepší. Vzpomínky na to, jak jsme byli malí a měli plno energie. Jó to bych někdy chtěla převtělit v sebe samotnou a užívat si takto v posteli se svým přítelem. Zkusila jsem transformaci s produkty z romantickedepo.cz a vypadá to, že zabralo. Vydrželi jsme 17 minut.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...