pondělí 12. října 2020

...v tenise

 jako v životě....

Včera byl v Paříži finálový zápas mužů. Nadal versus Djokovič.

Ani jednoho nemusím, jsou to takové drobné lidské antipatie. Když ale hrají spolu, vyberu si Nadala jako toho, komu fandím. Vyhrál.

A tak je to i v životě. Ne vždycky "vyhraje" ten, komu JÁ fandím. Ale beru na vědomí výhru toho druhého. Vždyť ten druhý má své fanoušky, kteří k tomu "mému" mají výhrady...prostě lidská volba. A proto mlčky strpím výhru mého neoblíbence. Tak to v životě chodí. Byl lepší....

Tak je to i v politice, třeba. Už jsem toho zažila hodně, znám dopředu nadšení z vítězství i smutek poražených, ale....třeba....

Spousta věcí stojí za zamyšlení, někdy=pořád, bohužel, nepatřím mezi lidi, co vidí svět jen dneska a zítra, a pak se uvidí......

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/komentar-o-rodicich-a-detech-jak-bude-vladnout-ods-s-piraty-123413

Dnešní den je mokrý. Prší a tady v Olomouci jsou jen 4 stupně.



Jasan, kde na špici, na suchých větvích, sedávají ti ptáci. Proti obloze. Dneska se jim nechce, je mokro.



Na balkoně trocha té podzimní barvy.


Ruka ještě není 100% fit, ale pletu ponožky pro mou maminku. Měli jsme za týden jet k ní, s dcerou a dětmi. Ale je to jasné, nejedeme. Tak budu alespoň balit a posílat balíček....


Včera jsem ještě chvíli bloumala na internetu, zprávy, články, oblíbenci na YouTube.

A tady je vítěz.
Liziqi.
Sběrné video, jako ona mívá. Od semínka k plodům.
V tomto zase ukazuje pěstování tykví .... udělá si hliněné kouličky. Ty srovná na záhon do řad, do každé 1-2 semínka, pak posype zeminou a zalije. A když semínka začnou klíčit, tak jednotlivé kouličky přesadí na konečný záhon nebo místo pro růst sazenice.Zeleninu i květiny. Žádné květináčky a pak více či méně šetrné přesazování...
Zase jednou sklizeň rýže, tentokrát tmavé. Pak i recepty a vaření z ní....třeba víno ????
A sklizeň podzemnice olejné=buráků.
A vaření a stolování.....


Ráda k ní chodím, přestože je tak trochu podporována a propagována  čínskou mocí....Toto video je staré přesně několik hodin a má několikamilionovou návštěvnost.

A ještě jedno video s vařením, recept, který lze jednoduše zrealizovat i u nás....Mám v lednici kuře, tak uvidím....


A když už jsem v té Asii, tak ještě jedno....


Takhle já trávím volný čas. Hihihi.

Dneska chci v TV sledovat , co se na nás chystá, když už se sem vřítil ten virus a řádí jako zběsilý... Vařit budu dneska kulajdu, mám v lednici kytičku čerstvého kopru od dcery ze https://www.scuk.cz/olomouc.
A k ní, netradičně, placky.
Dopletu ponožku, pomalu, pomaličku.

Jdu.

Klidný den a zdraví všem
💗💙💚💛💜








1 komentář:

  1. Miládko,tenis moc nesleduju,ten sleduje moje nejmladší sestra.Je do jeho sledování úplný blázen,no a plete u něho.Pěkné ponožky jsi mamince upletla.Já pořád háčkuji.Rozpárala jsem svetr,který jsem kdysi upletla pro dceru a uháčkovala šálu.Dám ji tomu,kdo bude mít z rodiny zájem.
    Počasí je u nás stejné.Už 14 dní šedivo,mokro a někdy i mlhavo.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...