pátek 9. října 2020

... a už je zase pátek,

 měla by tu být kulturní vložka.....

Venku je chladno, neřku-li zima.


Pohled z okna těsně před východem slunce.

Dneska je na "pořadu dne" tenis v Paříži. Dá-li pak čas, tak se už delší dobu chystám na film Gentlemani se spoustou zestárlých oblíbených  herců mého středního věku, hihihi.


Ale spíš to vypadá na shlédnutí až někdy o víkendu....

Od pletení si musím dát pauzu, protože mě zase víc bolí levé zápěstí, tak mažu a nosím ortézu.
Takže hlavní náplní mého dne/dní bude domácnost, vaření oběda a čtení....

Minulý měsíc jsem si koupila e knihu V kleci od Ellison Cooper , moc se mi líbila. Včera byla vydaná druhá e kniha Pohřbení , tak se jí chystám koupit. Už jsem zase přetáhla "limit" na nákup e knih..., tento měsíc mám v plánu ještě dvě.....😁
Asi bych sem nemusela psát e kniha, protože v současnosti pro sebe nakupuji jen je. Poučila jsem se stěhováním, kdy jsem musela zredukovat svou letitou knihovnu a nebo se zbláznit....Už tak mi knihy, zabalené na převoz, zabrali jedno osobní auto zbavené zadních sedaček...A navíc, miluji sice knihy s vazbou, ale po nějaké době zestárnou....A navíc jsou knihy, ke kterým jsem se po přečtení už nikdy nevrátila. Takže, bohužel, taky vytvořily ten "balast", co jsem se zmiňovala nedávno. A pak to dilema. Vyhodit ?? Darovat někomu ???? Ne každou knihu někdo chce. Dávala jsem štůsky knih u schránek v domě, a kupodivu si lidi vzali to, co jsem já nepředpokládala, že zmizí...No, alespoň to neskončilo ve sběru. Už i antikvariáty si silně vybírají....
Co se knih s vazbou týká, je lepší chodit do knihovny, než nakupovat. Já vím, že se mnou všichni nebudou souhlasit, ale mám tuhle životní zkušenost.😂 A v mém věku si TO uvědomuji dvojnásob.

Jinak ven nechodím, jen nutnosti, což do neděle není třeba. Tedy do pondělí. Všechno potřebné máme a vážíme si svého života, tudíž se snažíme...Já  i pan Há.

Teď mi dcera poslala odkaz na domácí sýr a křup, mňamku pro děti. Snad proto, že se musí připravovat na případnou karanténu, nebo tak něco....
Takže inspirace.


Mohla bych i já napéct, ale nemám tvaroh ani zakysanku k tyčkám....Tak příště, tady to mám uložené jako v kapsičce.

A ještě trochu inspirace z jiného koutku země.... https://www.myscandinavianhome.com.



A ještě inspirace na háčkování....hihihi.


😋

A už dost.....

Klidný den, zdraví, pohodu a lásku všem.....
💗💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...