čtvrtek 15. října 2020

...77...

 Takovou číslovku má dneska na svých bedrech pan Há....

Všechno nej....nej....můj miláčku, těžké je, CO přát, když vždycky říkám hlavně zdraví.....A to říkám i dneska, jen TO má takovou jinou příchuť.

Ale všechno u nás pomalu a v klidu, i tento den. 💗

Fotky mraků nad Olomoucí. Chladno a větrno.

Na 5ti místech olomouckého kraje 3.stupeň pohotovosti na řekách... Na horách sníh, skoro deset tisíc nakažených za včerejší den. Shrnutí zpráv prvních hodin dnešního dne....😭




Dlouho tu nebyla prostírka drážďanský talíř , tak dneska.
Teprve teď jsem si všimla denní dávky Preventanu pro každého z nás na rozích stolku....vitamín D s kapátkem  a mast na moji ruku /thc v kokosovém másle.../. Moc to nepomohlo, spíš zabírá klid. Zase mast uklidím do lednice. Prostě seniorský stolek po ránu.


Hortenzie pomalu odkvétá, tak ještě jeden pohled....


Zastaví se tu za chvíli dcera se zbytkem nákupu, který nám včera udělala v Globusu a přivezla. A popřát tátovi...Čekala jsem na ní včera před domem, protože se tady nedá nikde večer zaparkovat. Byla tma, hustě pršelo,nikde nikdo..... prostě odpich pro pěknou vlnu deprese....Takže jen zastavila a předala mi tašku... Nejsem na to zvyklá, na ta vteřinová setkání.💗 Do role dětí pečujících o staré rodiče se vžili rychle, oba, bohužel....

Pan Há ještě spí, nasnídal se a zapadl pod deku. Já už jsem čilá, i když trochu "přichcíplá" starostmi, které si dělám....Znáte to, my ženské....

Jdu si číst něco hodně romantického...hihihihi, ještě léčit zápěstí a dáme to.....

Klidný den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Manželovi přeji dodatečně ke dvěma sedmičkám hlavně zdraví.
    Zaujalo mě prostírání drážďanský talíř.Moc se mi líbí.Možná bych něco podobného zvládla.Hlavně,že to není z moc kousků.Mám dost zbytků látek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...