sobota 24. října 2020

...sobota, zataženo....

 Dneska jsem došila dva polštářky a prostírku na stolek v pokoji. Našla jsem kousek panelu s tématem dýní a podzimu a přemýšlela, co s ním. A taky jsem potřebovala zaměstnat nejen ruce, ale hlavně hlavu....😁

Trochu to projasní pokoj, všechno bylo v odstínech hnědé a zelené, žádný akcent. A nějak nebyla síla převléknou to...

Pěkně ohmataná obrazovka tabletu....hihihi.



Takhle to ale vypadalo ráno po šesté hodině, kdy vstávám. Zítra už to bude, na chvilku, jiné, dnešní noc bude o hodinu delší. Možná naposledy ???
Na tabletu i čtečce každoranní tableta Preventanu.
Dneska máme na programu i lžičku vitamínu D....Bereme 1x týdně 7 kapek. Každý den 1 kapka by možná byla lepší, ale to moje zapomínání....





Ještě taky nesmím zapomenout dopoledne zalít kytky, udělám to během vaření oběda. Jak mi ten čas utíká, tak si musím stanovovat dny a hodiny na určité práce. Někdy se ale divím, že jsem něco měla udělat včera....
A co ještě dneska ?

Na tomto videu mě překvapilo, že mladá rodina bude mít miminko, třetí dítě / i když jsem si to myslela už delší dobu, sleduji je dlouho..../. Asi jsem 100 let za opicemi, v Číně už neplatí pravidlo jednoho dítěte ?? To mi nějak uniklo. Nojo, my staré struktury, myslím tím seniory, nikoliv straníky....

Překladač mi řekl sladké brambory, věřím mu, i když tvar a loupání slupky bez škrabky ???? Prostě to bude něco z této skupiny zeleniny.


A ještě jedno asijské video.
Tady se mí líbí uskladňování suchých potravin, jejich použití k různým vývarům. A chuť, s jakou vše jedí. Dívky, mladé ženy. Tuhle dívčinu taky sleduji delší dobu, moc mě baví.


A ještě jeden West....Ne, nepletu současný KAL, ale líbí se mi to. Na každém videu ukáže, jak na to. Má všechno promyšlené a vyzkoušené. Od něj to vypadá tak lehce......


Pletla bych ráda, ale ruka to nedovolí. V okamžiku, kdy mě při některém pohybu ve spaní nebude budit bolest, tak začnu. Ne sice tenhle trochu bláznivý šátek, ale KAL s Vlněnými sestrami.
Mám to v košíku na sedačce a dráždí mě moje nemohoucnost.
💗

Tak a jdu zase jinam...V bytě.

Klidný den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...