pátek 2. října 2020

...a protože

 je pátek, nakoukneme k některým z mých oblíbených.....

Marcelu sleduji i na Instagramu, ale na blogu mívá, mimo nádherné fotky bytu, které mne inspirují pro náš byt..., i recepty. Dneska perník s jablky, mňam.

Tady zase začátek skládání věnce ze suchých trav . Taky musím dát něco nového na vstupní dveře.....

Jitka používá jehlu a bavlnky, mimochodem velice pečlivě, a všechny její výtvory mi zahřívají srdce. Jen moje oči už nějak nejsou fit na titěrné, pro mne, vyšívání stehů, tak jen OBDIVUJI.....

A to, že nejen patchworkem živ je člověk, dokazuje moje oblíbená Marie Králová v posledním příspěvku na svém blogu. Jinak plném pěkného patchworku..... Ale i kopru.

A teď recept od Laury, z "ciziny", dobrých věcí není nikdy dost. Díky za inspiraci.

A ještě z větší ciziny, od https://saijaelina.blogspot.com, z Finska.... Nádherný patchwork, vzorem i barvami....

A nakonec ještě inspirace z háčku, "nebeská", nejen barvou, ale i něžností vzoru. Kdybych tak měla více rukou.....

Takže jediné, co jsem zatím nedala, je pletení...

Ale, protože jsem včera začala společné pletení s Vlněnými sestrami , tak je tu i to.....

Tak a jinak....

Abych nepropadala panice, mé duševní, snažím se i ve čtení hledat úlevu. Včera jsem si koupila novou knížku Hotýlek na Islandu od Julie Caplinové, už čtvrté pokračování "romantických  útěků". No, spíš nových začátků, řekla bych já, to zní optimističtěji...


Jsem na začátku. Některé už známé postavy, klid a pohoda. U mne....

A film ?
Momentálně s panem Há sledujeme v TV  Roland Garros 2020, tenis, takže tak.....
Jinak se chystám na film Co kdybychom žili společně, ale vzhledem k tomu, že je to "hořká komedie", dávám si v současnosti na čas....Moje panická ataka by se mohla probudit a to nechci, úmyslně se vyhýbám střetům tvrdé reality s mou křehkou duší, hihihi.

Spokojený den všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...