středa 28. října 2020

...mysl by potřebovala

 vypnout, ale to já bohužel neumím.....Proto tak špatně a málo spím. A pak někdy netrpělivě bručím na pana Há....Uvědomuji si to jasně.....

Ráno je pod mrakem, velmi chladno až lezavo. Barvy podzimu zatím bez slunečních paprsků nic moc. Jasan vedle našeho domu je už bez listí. Je tam vidět hnízdo.




Včera přišel balíček s legínkami pro Simonku. Se slepičkami. A k nim originální šitý sáček jako balení v obálce. A nečekaný dárek, moc děkuji....
Momentálně se mi tam u ní líbí nové oversize mikiny pro dospělé.


Druhý balíček byl od  https://www.dvatatove.cz.
Objednala jsem Ondrovi mikroskop i s preparáty, snad se mu to bude líbit. Bude to mít u nás pod stromečkem. Jsem sama zvědavá, jestli tam lze vkládat normálně používaná sklíčka na preparáty a jestli by si potom mohl dělat svoje vlastní. Ale krabici jsem zatím neotevřela a uložila jí až nahoru do skříně. Přitom jsem si zase"hnula" bolavým zápěstím a sama sebe bych kvůli tomu nakopala do zadku....
Takže jindy, proto jen odkaz.
Moc se mi líbí letáček v balíku od Dvou tátů, jak naložit a zlikvidovat obal a výplň balíčku..


Já vím, že by to spíš potřebovalo oskenovat než vyfotit, ale "pracnost" vyndání tiskárny ze skříňky, nainstalování a po oskenování zase uklízení.....mi kvůli jednomu obrázku připadá neúměrně vynaložená energie, hihihi. Dříve jsem měla tiskárnu pod pracovní deskou stolu, ale teď mám menší stolek a je i mnohem jednodušší, tak kvůli úspoře prostoru musí být uklizená, ta tiskárna.
Ještě k těm Dvěma tátům....oba se mi moc líbí, jak vychovávají své dcery, jak si dokážou pomoci a poradit kdykoliv a kdekoliv. Každý je úplně jiný, ale velmi vzácně se dokonale doplňují.....To v jiných manželstvích někdy moc vidět není. A při výchově dětí.
💗💙💚💛💜

Včera se taky na YT objevilo nové Povídání s Vlněnými sestrami.
#helcaauerova
#katrajmicova


A další, živé, bude 4.11. ve 20,00 hod.

Ještě k tomu mému nešťastnému zápěstí.
 Zrovna při sledování Vlněných sester jsem si uvědomila, jak a kdy jsem k němu přišla. #helcaauerova na videu mluvila o svém stěhování z bytu do domečku, o balení a rozbalování balíků....A mi to docinklo...
 Ale abych svou myšlenku začala od začátku.
Vždycky jsem si myslela, že jsem kovaný pravák. Moje maminka je například přeučený levák, píše pravou, ale jehlu drží v levé a šije tak. Tak dělá i spoustu jiných věcí, podvědomě.
Já oproti tomu nikdy nevykazovala žádné viditelné známky leváctví. Až teprve teď, když mě levá ruka bolí při nevhodném pohybu nebo zatížení, si uvědomuji, že jí používám víc než si myslím. Lednici otevřu pravou, ale všechno vyndávám levou, i těžké věci. Když někam něco dávám, tak pravou mám spíš na otevírání a levou vykonávám činnost....
Takže levou jsem moc a moc používala při stěhování, balení balíků, rukama mi prošly spousty knih, zabalila a přenesla jsem desítky balíků, nakonec i odnášení odpadů atd. atd. Pravá byla třeba na otevírání dveří, výtahu... a levá nesla váhu...Teprve teď jsem si uvědomila, že už mě to bolelo po stěhování, ale pak jsem zvolnila a odpočívala, tak se to zklidnilo, ale neodešlo.
Vrhla jsem se v novém domově na pletení a háčkování a kousek po kousku se TO vrátilo....Tak proto jsem v těchto činnostech zpomalila a omezila to na pár řad denně. A mrzí mě to, ale CO nadělám.
Třeba teď, při přebírání balíků od dopravců, nesu váhu balíku levou, protože pravou potřebuji na odemykání. Levou bych klíčem neodemkla...Zajímavé.
😀😁😂😃😄

Dneska je státní svátek, Den_vzniku_samostatného_československého_státu, snad se nic moc nebude dít. I když v předchozím příspěvku mám odkaz na manifestaci odpůrců vlády, a opatření....., která se má konat před polednem v Praze...
Ke 102.výročí bych si přála jinou konstalaci hvězd, ale....

Pan Há vstal, chodí okolo, mluví na mne, trhá mi myšlenky.
Tak jdu za manželským životem.
Zatím....

Klidný volný sváteční den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜













1 komentář:

  1. Ach to spaní.Mám to stejné,spím špatně odjakživa.Večer usnu dobře,ale probouzím se v noci a nebo hodně brzy ráno.A potom mi v hlavě šrotuje.
    Hezké věci jsi objednala pro vnoučata.Za chvíli budou vánoce.Já přemýšlím,že si objednám silnou přízi a budu plést deku rukama.Viděla jsem videa a hodně mě to láká.Když nemohu ven kvůli karanténě,tak bych se potřebovala něčím hodně zabavit.Manžel to má už 12 dní a pořád nic moc.
    Miládko,měj hezké dny,hlavně ve zdraví

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...