pátek 23. října 2020

...pátek, podzim....

Chladné ráno, pan Há ještě spí, neutěšené zprávy s počty nakažených v TV....

Dneska bych měla být optimisticky naladěná, ale moc mi to nejde. Je přeci pátek, ale jako seniorka mám pátek každý den. Pokusím se neklesat na mysli, jsme tu, žijeme...

Z tepla domova jsem hned po ránu objednala u https://www.svambi.cz  legínky pro Simonku, abych pro ní měla připravený nějaký "tajný" dárek. Vím, že nejsem jediná, kdo se bude na dárky chystat přes internet. Doba nás nutí, i když, upřímně řečeno, já nejsem zrovna typ člověka, který i za normálních okolností courá po obchodech.

Už jsem u ní objednávala šaty s medvědy, moc se mi líbí, i Simonka v nich....

Tady s mámou pekla koláč.... a večeřela francouzské brambory, moc jim nejely.... Takže hlavně ty šaty, hihihihi.




Jedna vtipná fotka, vnučka v bedně od nové autosedačky do druhého auta, naší Fabie, aby to pořád nemuseli přendávat....Nejlepší hračky, že.


Ondrova výuka....


Procházka minulý víkend, když kulminovaly řeky a potoky.... Morava a Klášterní Hradisko.


A jedna moje rychlá fotka na Instagram.... #kafenadalku#pletenijeradost s https://vlnenesestry.blogspot.com. Zase jsem se něco naučila na klávesnici, jak napsat hashtag....Na tabletu ho mám u číslic, ale na normální klávesnici jsem ho nenašla...AltGr a X....


Pan Há už vstal, uvařil si kávu, sleduje předpověď počasí a tudíž i zprávy v TV.... Takže poslouchám s ním, diskuzi před prezidentskými volbami v USA....Třeba.
Koukám, že veřejnoprávní TV přejímá informace z Blesku....To odpovídá.

Jdu si sednout k panu Há a taky si dát kávičku.....

Klidný den všem.
A zdraví.....
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...