čtvrtek 8. října 2020

...včera

 odpoledne, spíš v podvečer, přijela dcera s rodinkou. Přivezla mi zeleninu ze https://www.scuk.cz/olomouc. Já zase pro ně měla spec kartáčky na zuby, co mi přišly od Moje lékárna v Olomouci , doprava po Olomouci zadarmo....

Zbyněk pracoval, jako vždycky....,dosadil lištu pod linku, potřebovala maličko upravit, nová myčka, malinko jiný rozměr a hlavně uzavírání dveří. Ale je hotovo. Pak hned jeli domů, děti byly unavené=pěkně mrzuté a protivné, hihihi. Ale stejně je miluju, všechny moje....

Já dneska dělala vegetariánský oběd, zapečenou zeleninu s bramborem. Bylo to dobré.

Na pekáčku rozhrnuto, vyfotila jsem to až po obědě, kdy bylo "vybráno". Gigant kedlubna, dýně, kapustičky, mrkev, cibulky, česnek, kus ředkve, listy kadeřávku....



Sůl, pepř a čerstvá kurkuma. ještě jsem jí "živou" neviděla, takový malý, hodně barvící zázvor....moje ruce jsou důkazem. Tu mi taky přinesla dcera, a dvě kdoule, japonské hrušky nashi, ty už jsme snědli....


Udělat takový oběd z čerstvé zeleniny je náročná věc. Všechno očistit, umýt, nakrájet, chtěla jsem do pekáčku dát i brambory, ale už byl moc plný, tak jsem je uvařila mimo.
Dříve to manželky v domácnosti neměly lehké....To vaření a obsluhu manžela...A k tomu děti, hihihihi.
Jak já jsem například vděčná za mražené zeleninové směsi, to si ani neumím představit...

Odpoledne budu chvíli plést, koukat na tenis, dneska hraje Petra Kvitová semifinále....Pak taky trochu číst a den bude pryč....
V izolaci, jen my dva.....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...