neděle 12. července 2020

...po temném dni

zase slunce....I když se to asi bude honit, mraků vysoko na obloze je dost.


Střídá se to jako na kolotoči, ale takhle to v našem zeměpisném pásmu má být.
Dneska jen domácnost a domácnost. Peru, vařím, trochu uklidím, knížku jsem dočetla, tak snad dopletu Linho.
Ono peru je slovo obnášející něco jiného než prádlo v mém dětství. To se tomu moje maminka věnovala celý den, včetně věšení ven na sluníčko. A před věšením spousta máchání.... vaření škrobu....Teď už si taky i ona zvykla dát prádlo do automatky a zmáčknout knoflík. Ale to bylo řečí, když jsme pračku instalovali....
To je ta generace, co se brání všemu....novému = cizímu.....Já tedy ne.
Co mi může práci usnadnit, to beru....

A s prádlem doma u maminky mám spojený guláš a rýži....jednoduché, uvaří se bez dozoru....Vzpomínky.....


Hezkou neděli všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...