středa 29. července 2020

...píšu skoro

každý den. Vždycky si od všeho odpočinu a navíc v tom dusnu a teple zapomenu na strasti pozemského života.....

Včera byl nejteplejší den tohoto léta, zatím, že.
Bylo dusno k nedýchání, ale odpoledne začal dout hodně silný vítr. Až jsem musela přestavět květníky na balkoně a přerovnat to tam, židle, kobereček pod nohy...aby je to neodfouklo. Ale spíš proto, že poryvy větru byly tak silné a bála jsem se aby to něco nevymrštilo proti oknu nebo dveřím. Slyšela jsem od sousedů padat prkna, asi police...
Ale nespadla nám tu ani kapka, bouřilo směr Přerov a Prostějov, ale nám se to vyhnulo, škoda.


Dneska jsem vyrazila do města brzy, aby bylo chladněji, ale přepočítala jsem se, dneska je teplo od rána, Anna Neanna.
Měla jsem v Zásilkovně balíček od Vlněných sester. Objednávala jsem si nějakou ponožkovku, kovové výměnné jehlice a spojky. Zdá se mi, že pletu s dřevěnými jehlicemi volněji, tak to zkusím s kovovými.
Proto obrázky z náměstí....


Nad Hanáckou hospodou....


Je vidět, že je opravdu brzy, nikde nikdo......

Zastavila jsem se ještě na tržnici. Koupila jsem žlutou cuketu a  krásné červené řepy s natí od mladého páru s batoletem v kočárku. Svěřili mi, že jsem jejich úplně první zákazník v životě. Tak jsem jim popřála, ať se jim daří a hřálo mě u srdce, že jsem někdy někde PRVNÍ.....hihihi.
U jiného stánku jsem koupila kopr a pár meruněk. A jela domů.

Teď budu tisknout návod na svetr, včera jsem si na Ravelry koupila návod, je i v češtině.
A hned vyzkouším nové jehlice.....

Klidný teplý, superteplý, den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...