úterý 28. července 2020

...cesta na příslušnou

poštu je autobusem, ale v Ústí jsme jí měli taky tak....
Vyzvedla jsem balíček, nakoupila zeleninu v Albertu / hned vedle zastávky /. A byla jsem, maličko přes hodinu, zpátky doma. Udělala jsem tu cestu hned ráno, dokud tu není takové horko.

Před nedávnem sekali trávníky a déšť popohnal růst zase do příjemného trávníku.


Věžák s vodojemem, raritka...., fotka ze zastávky, kde jsem čekala na bus. Tabulový vrch.


Lipová alejka, tramvaje, pro mne něco nového....


Na východě mráčky, na západě jasno. A vysoké stromy v místech, kde byl park k vile Františky Lipčíkové /knihovna/.
Ve zbytku parku, i okolo našeho domu, jsou nějaké zajímavé stromy, asi borovice, musím se po tom podívat na netu....


Mezi spoustou jetele s červenými hlavičkami  asi náletové červené hrachory ?


To nebe ze západu.....


Včera poslala dcera spoustu fotek z Lednice, ze skleníku, parku a cesty lodí k minaretu a zpátky....Tak jen jedna .....Dopoledne výletují, pak Simonka spí a po spaní se jezdí koupat.
Včera byli v Dubňanech.


Klidný letní den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...