neděle 5. července 2020

...neděle, sváteční...Cyril a Metoděj...

...hezké připomenutí historického faktu, v té době významné  jako zavedení internetu pro mou generaci. Hihihi.
Dneska je úplněk, ale vyfotila jsem si Měsíc už včera, protože na dnešek nám vyhrožují mraky ???
A měla jsem čas, klid a náladu fotit.


Já vím, nic moc, ale stejně jsem ráda, že jsem si TO zvěčnila.

Dneska jsem si po probuzení uvědomila, že ještě musím změnit adresu na zákonném pojištění a své pojistce.
Už mi to nedalo, tak jsem vstala a vrhla se na to. Kvůli číslům pojistek jsem, s povzdechem, páč se mi to toho nechtělo, vyndala papíry...a uklidila to všechno...Prodej bytu, garáže i domku dostalo svoje vlastní desky, k tomu konečná vyúčtování enegií a vody....znáte to. Ale zase jsem se ujistila o tom, že prodej domku je opravdu ukončen, všechno zaplaceno, doplaceno, hihihi.
U garáže byl také převod vlastnictví v garážovém družstvu, bylo to jednodušší na vyřízení, ale asi poslední dopis přijde později...přijde-li vůbec.
A byt v Ústí je snad taky všechno zaplaceno, doplaceno, budou nějaké přeplatky do konce července ??? Ale zprávu o tom už mám. Měsíc na poslání peněz, byť elektronicky na konto ???
Jsem dneska samá otázka.

A to mne přivedlo na myšlenku našeho poštovnictví. Tohle všechno jsem dneska udělala přes internet a mailové adresy. Ale ta pošta.
Posílala jsem dva doporučené dopisy...podávala mi je dcera, přinesla mi papírky s potvrzením a docela překvapeně mi sdělovala, že se jí paní za přepážkou ptala, jak rychle chce ty dopisy doručit ?
Jestli stačí do 14ti dní nebo rychleji. Dcera řekla rychleji, taky se to tedy odrazilo na ceně...Doporučený dopis....Já vždycky psala doporučeně, aby to bylo rychle a bylo zaznamenáno, že jsem to na poště podala. No nevím. Už to mě zaskočilo, že i "obyčejné" známky na dopis / a stejné i na pohled, že / mají dvě značky a ceny...A = rychle do dvou dnů, B pomalu do 14 dnů....
To se to potom někde 14 dní válí na poště ???? Takže i tradiční vánoční a velikonoční papírové přání stojí majlant, nedivím se, že už jen málo lidí píše / já ano, většinou /....A navíc ty termíny, to nás donutí, psát je 3 týdny před svátky, aby to bylo lacinější, i když asi o moc ne....hihihi. Ach jo.

Pan Há potřebuje na měření glukozy v krvi senzory, které mu lékař předepíše na žádanku na 3 měsíce, tj 6ks. A dodá i originální obálku, kdy poštovné platí příjemce. Poslední jsme posílali už z Olomouce před 10ti dny a nic se neděje...Minule a předminule byla zásilka od poslání žádanky senzorů do 4 dnů dodaná  na naší adresu. Že by v Ústí byla jiná pošta ????
A panu Há pomalu bude končit poslední senzor...tak nevím, jestli tam máme zavolat, jestli to dostali ??? Nebo to příště poslat s vlastní obálkou doporučeně, ale RYCHLE doporučeně za více peněz ?

Babo raď....🙈🙉🙊

                                                                                  Jdu.
                                                    Abych už přestala pro dnešek mudrovat.

                                                                Pohodovou neděli všem.
                                                                      💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...