sobota 11. července 2020

..a prší a prší...

Od devíti hodin vytrvale rovně prší a prší. Jojo, je to VODA....
Tak jsem si vzpomněla, jak jsem si vyfotila u Mladečských jeskyní VRAP, který nad vsí vystavěli. Aby chránil ves před prudkými dešti.

VRAP je taková zatravněná hráz s mírným vzestupem z obou stran. Takový umělý svah v údolíčku, "přirozená" přehrada. Mohl by vytvořit při velkých přívalových deštích "rybník" nad ním. Nevím, jestli už to obec zažila.



A ještě dvě fotky z města, jak jsem psala o Olomouci a lípách. Je jich tu spousta okolo chodníků, u těch mladých je okruží z mulče. Aby zadrželo vodu v době sucha.

Za domem vykukuje věžák s vodojemem pod střechou, rarita....


A pro mne ještě jedna mých dětiček....předevčírem u jeskyní.
Simonka chtěla šaty, aby to tam "rozsvítila", podle jejích slov.....Do jeskyní dostali ještě mikinu a bundu, ochranu proti chladu, 10 stupňů, a kapající vodě.


Pan Há sleduje tenis, nějaký nový způsob hraní na čas....a na třetiny ???
Já si budu číst a trochu plést, snad, hihihi.

Hezké mokré odpoledne všem.
Třeba s Černým Petrem, jako včera my dva s Ondrou.....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...