úterý 21. července 2020

...jako na tobogánu

bylo včerejší odpoledne. Okolo nás se honily mraky a bouřky a u nás nic....
Ale pak si to počasí vynahradilo, už dlouho jsem neviděla takové množství vody padat s nebe....

Chvíli před vypuknutím té průtrže....u nás byla dcera i zeť, ale nestačili odjet včas. Dcera psala, že jela 30 km/hod a nic neviděla. Čekal pak v autě před domem, až pomine to nejhorší. Zeť byl pro změnu pro naše auto v servisu, o tom nevím nic....Hihihi.

Na fotkách to není vidět, ale voda vypadala jako záclona, co se pohybuje ve větru, nebylo okolo nic vidět, jen ten déšť...a hukot větru. Ale tohle nikdy netrvá dlouho. Půlhodina a bylo zase po dešti.
 i bouřce.


Dopletla jsem dětem ponožky. Zatím do skříně, ale vyplnily mi čas, kdy nevím, co s rukama a velký projekt ještě nechci začínat.
Klubko je ještě na jedny, třeba pro mne....


Dneska dopoledne se budu pokoušet najít nám obvodního lékaře, včera mne jich 5 odmítlo. Takže se mi zase rozšiřuje akční rádius...musím hledat v dosahu dopravy...pan Há a jeho nohy....No, uvidíme, budu se muset poradit s dcerou....
Oběd opět "složitější" než rychlý. Obalovanou a smaženou cuketu s bramborem, letos poprvé....
A salát.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...