středa 22. července 2020

...dusno,

polojasno, ale tak se mi to docela líbí.
Ráno se tu zastavila dcera na malou kávičku, trochu jsme popovídali a já jí narychlo vyfotila v Linho, který jsem pletla s Vlněnými sestrami. Mohla jsem, možná, vzít slabší jehlice, je to dost průsvitné, ale už to nepřeplétám, hihihi.

Nerada se fotí, trochu jsem jí musela nutit.....


A potom jsme šli s panem Há na nákup, pár drobností, taky sáčky do luxu a ještě potřebuji koupit paličku na maso a váleček na těsto. To jsem nevzala z bytu....V posledních fázích stěhování jsem už byla na kolaps, duševní, tak jen přítomnost dcery mě donutila před předáním bytu ho ještě projít. Ale stejně....ještě bych tam "za střízliva" něco našla.
Už na to ale nechci myslet.
Dneska jsem to nekoupila, měli jen paličku...tak kouknu ještě jinde.

Teď mám větší problém, nemůžu sehnat obvodního lékaře. Už mě 6 lékařů odmítlo....Já mám léky na tři měsíce, pan Há tak na dva, v nouzi on může poprosit diabetologa koncem září. A mně nezbude, než dožít bez léků... a uvidíme, kdy se sesypu. Asi není dobré se přestěhovat, protože lékaři toho mají moc.....Například jedna paní doktorka mi to ráno nevzala, teď po obědě už asi nebyla, protože paní na ústředně mi řekla, že dovolenou nemá...tak nevím. Koukala jsem, že má, konkrétně tato dr., pracovní dobu 4 dopoledne a 2 odpoledne. Hodiny. Denně. Asi jí to stačí. Jen já jsem zatím bez doktora....

Ale za to jsem si koupila novou kytku. 
Abych na TO nemyslela....


věncovec květnatý



Už jsem si zase pokazila náladu, tím sháněním lékaře....
Jdu.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

2 komentáře:

  1. Obraťte se na Vaši zdravotní pojišťovnu, musí Vám dát seznam lékařů, kteří nemají plnou kapacitu, tak jsme sehnali pro dceru ortodonta. Zd.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať to s doktorama zvládnete. Vždyť už jste toho tolik zvládli. Oni jsou teď doktoři hrozně bojácní kvůli Koronairu. Ale přece složili Hypokratovu přísahu....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...