pátek 31. července 2020

...od rána teplo a dusno,

mladým se dovolená na hodonínsku povedla.
Já jako obvykle, moje ranní rutina.
Jak jsem koupila na tržnici cuketu, tak jí už musím "dodělat". Kus jsem měla dušený s kuřecím, kus udělám asi v neděli placičky... Cuketa byla dlouhá a štíhla, skoro bez jader. Čerstvě utržená.
A z kusu / 1kg /, jsem jí před chvílí naložila jako https://www.toprecepty.cz/recept/13662-matjesy-z-cukety/.
Už jsem to jednou dělala, bylo to dobré, ale je to dost slané, dala jsem oproti receptu jen 4 čl soli. A stejně....Uvidíme, jak se to rozloží.



Tak uvidíme, za týden, jaké to bude. To se zrovna vrátíme z Tisé.

Jdu si počíst oblíbené blogy, pak budu vařit, dneska koprovku z čerstvého kopru z tržnice.

Klidný poslední červencový den.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...