čtvrtek 16. července 2020

..čtvrtek jako

fík....Mám pocit, že to přirovnání je kladně myšlené, tak jo.
Ráno vstávání, snídaně, hygiena, oblékání, cesta do města s Ondrou na městský tábor a se Simonkou zpátky domů. Přes náměstí a pekárnu.

Okolo osmé hodiny je město ještě relativně prázdné....


Doma nějaké zaměstnání, aby nekňourala po pohádkách v TV....Ale ne, ona ráda maluje a dokonce si i sama vystačí při hraní s různými hračkami. Jen u vaření potřebuje ochutnávače.

Takže první bylo malování.

                                               Co to je Simonko ?  ...dědeček, babičko.....
Vousy vystihla, jen nevím, co to okno v puse, hihihi.

Simonka, 3 roky

A po malování vystřihování menších až nejmenších papírků....
A jazyk venku, jak jsem mívala i já....


Dneska přípravou pomalý oběd, hovězí polévka s tarhoňou, která byla jediná zavářka, co jsem našla. V Ústí jsem se snažila všechno dobrat / stěhování /  a tady jsem ještě nenakoupila.
Pak jsem dělala meruňkové knedlíky s těstem bramborovo tvarohovým / 250 strouhané vařené brambory + 250 tvaroh + 250 mouka + sůl + 1 vejce, vlhčí těsto plním s mokrýma rukama, vařím do 10ti minut, podle ovoce... /. Bylo to mňam, ale ona nechtěla, nemá ráda ani ovocem plněné koláče a buchty, jí jen to těsto okolo.....Co nadělám.
Teď ještě spí, moc se jí po obědě nechtělo, i když sotva držela oči otevřené. Ale já mám něco podobného, když si lehnu do postele, tak se často "probudím".
Nakonec svůj boj se spánkem prohrála, za chvíli jí budu pomalu budit, aby večer zase nebyla jako "tryskomyš".....
Včera odpoledne  a noc tu byli oba, tudíž moc času na nic jiného, než na ně, není. Takže dneska si udělám to nejnutnější, umyju vlasy a hodím nohy na židličku, protože mě začala děsně bolet kyčel. Asi tou změnou počasí. Už zase prší...a ochladilo se.
A než jsem to dopsala, už zase sluníčko. Takový duben v červenci.

Tak jdu....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...