pondělí 27. července 2020

...poslední červencový týden

začal lehkým oparem, i když tady včera nepršelo.

Dneska má být opravdu letně, uvidíme....
Včera bylo Anny, a jak pravý pořekadlo ?? přísloví ????....Svatá Anna, chladna z rána.....Takže tak. I když letos moc teplých rán nebylo. Ale zase napršelo trochu víc vody a snad s námi i nějaká zůstala v podzemí. Pršelo hodně tady na Moravě, ale taky to tu bylo potřeba. Teď ještě aby víc zapršelo u "nás", aby moje holky v Tisé měly dost vody ve studni. Vodovod, přípojka, je v jejich cípu vsi už několik let "v plánu".....


Zase pletu, pokouším se dotáhnout svetr Wind Down podle Dropsu, z Malabriga od Vlněných sester, do šťastného konce. A aby mi vyšla příze.....Ale včera mi od pleteniny bylo moc teplo.
Včera byl zase ten jeden dusný den, co mi ničí náladu a dost špatně působí na moje nervy....Byla jsem celé odpoledne  úplně zničená, dul dost silný vítr, mraky se honily a tlaky se praly. Ten venkovní s tím mým osobním. Snad bude dneska líp.....

Dvě fotky ve stejnou dobu, dvě barvy svetru. Skutečnosti odpovídá ta první.


Na stolku první pomoc posledních dní, osvěžující voda ve spreji od AVON / od Marušky / a dezinfekční gel bez mytí rukou. Ten byl zase pro změnu ve Vlastě jako dárek....Proto na stolku, nikdo ho zatím nikam neuklidil.


A co jsem včera dočetla ?
Líbilo se mi to, čtivé, i když téma docela vážné.


Musím si najít a koupit ještě nějakou knihu od této autorky, porovnat s jiným tématem. Knihy, to je v současnosti nejvíc "zatěžující" položka našeho rozpočtu, hihihi.

Dneska chci ušít Ondráškovi ubrousky do školy, pak ušít mě i panu Há "letní" roušky, nikdo neví, jak to všechno bude. Ušila jsem dceři novou letní "sadu" na dovolenou, dva rozdílné stahovací sáčky, jeden na čisté, jeden na použité. Aby byli vybavení i na alternativu nutného použití, mění se to všechno den za dnem.....
A roušek není nikdy dost, že.
Takže práci mám, jen se sebrat a jít.

Pan Há ještě spí, za chvíli ale vstane a bude tu zase opakující se rutina / stereotyp????/ jeho rána....mytí, káva, svačina, sport v TV atd.
Jdu.

Hezký červencový den všem.
💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Milko,jsem ráda,že jsi se ozvala.Omylem jsem smazala tvůj blog a název si nepamatovala.U nás je také pořád dusno a včera asi podobně jako u vás.Dusno,ale jak začalo hodně foukat bylo najednou chladno.Večer pořádně zapršelo.Ráno stoupala všude z lesů pára,bylo i trochu zataženo,ale už svítí a praží.Čekají nás horké dny
    Svetřík je moc pěkný,líbí se mi i barevně.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...