pátek 24. července 2020

...takový pracovní

pátek dneska byl.....
Dopoledne jsem převlékala postele, uklízeli jsme, vyprala jsem prádlo, zítra budu žehlit. Vaření oběda, no prostě zase jednou cvrkot.

Podle návodu u pěstitelů jsem madagaskarský jasmín dala do ložnice, tam je slunce ráno, pak celý den vyrovnaná teplota. Původně jsem si květinku koupila na okno do pokoje a nebo na balkon. Tam je ale přes den pálava. No, snad jí bude dobře v ložnici. Poupata začala rozkvétat, voní.


A odpoledne jsem se vrhla na svou největší deku, odstřihla jsem kus lemování a udělala nové zakončení, aby byla menší a dala se líp dát do pračky. Bylo to jen taktak... A už visí a schne.
Nejdříve jsem jí měla doma v ložnici přes manželskou postel. Potom jsem jí odvezla na domek, kde byla taky přes manželskou postel v malé ložnici, kde málokdy někdo spal. A když jsme prodávali, tak první jsem domu vezla deku. Šila jsem jí hned v začátcích mého šití, absolutní amatérka a vše okoukané jen z internetu.
Tipla jsem si, že je 10 let stará, a když jsem našla video od mé oblíbené Jenny Doan..., tak jsem si to potvrdila.
Od té doby se jim taky z malé dílny stala doslova velká fabrika, videa chrlí každý týden....Už ne vždycky ona, někdy její dcery, mívá hosty s různých jiných dílen, jiné provedení šití...atd.


A tohle je ta moje, mokrá na šňůře.....


Příští týden musíme koupit drátěný kartáč, odřít a vyhladit zábradlí, barvu už mám....
Příští týden na to bude času dost, jsme v Olomouci sami, mladí jedou na týden na jižní Moravu....Budu komentovat.....

Tak.
Jdu.
Hezký páteční večer všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...