čtvrtek 2. července 2020

...co prvního

mě zaujalo na Olomouci ?
Veliké kvantum lip a vůně jejich květů. Aleje okolo chodníků, v parku, různého stáří. Staré košaté i mladé ....První, co jsem zhluboka nadechla i dneska, když jsem odpoledne vyběhla z domu do lékárny BENU v Tescu. Pro inzulín, který neměli ráno, ale ihned na odpoledne objednali...Bez doplatku, který na mně chtěli ve Fakultní nemocnici. A nemalý.....
Navíc začalo pršet, svítilo slunce a lilo....Musela jsem se vrátit pro deštník.
Ale zvládla jsem to. Jen ty vlny nedýchatelného horkého vzduchu, co se proti mně valily, když se na chvíli zastavil déšť. Žádný osvěžující chlad po dešti. To dusno mě ničí. S mým suchem u  Sjögrena...
Doma mě pak čekala rozespalá vnučka, nudící se předškolák....a špatně slyšící pan Há. Za chvíli se tu zastaví i dcera, měla dneska hodně práce a pak pojede se Simonkou k zubaři / vrtat...., ona to neví...../.

V TV Tlapková patrola....


Dcera přišla, vlezla do sprchy, daly jsme si spolu kafe, tedy dali, i pan Há...Děti se potěšily, pak oblékla Simonku a odjely. My s Ondrou  plánovali na mapách náš zítřejší dopolední pěší výlet, na Fort XIII. Uvidíme, jaké na to bude počasí. Dcera přiveze Simonku až ráno do 8 hodin, tak hned vyrazíme. Abychom do oběda byly zpět. Polévku máme a budou palačinky.
Tak, plány máme, uvidíme, jak to vyjde.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...