sobota 11. července 2020

...déšť střídá

dusno a horko....
Páteční dopoledne jsme si s Ondráškem užili, byli jsme na dalším dětském hřišti v okolí, pak na nákupu a zase domů do chládku. Už v 10 hodin bylo na slunci nesnesitelně teplo a dusno se valilo mezi domy.
Btw, děti jsou pěkní bonzáci, hned musel mámě říct, že měl víc nanuků....jen co pro něj přišla, skoro mezi dveřmi...
To bylo ve tři hodiny, když si mladí přijeli pro Ondru a jeli se koupat na Náklo, bylo teplo, slunečno, ale dost foukal vítr.

Je to vidět i na rákosí, jak fičí...


V bytě bylo obstojně, máme polohu oken na východ  a pokoj na jihozápad, takže přímé a prudké večerní slunce se nám vyhýbá, což jsem ráda. V bytě v Ústí jsme si západů slunce i ostrého svitu užili dost. Tak teď máme "klidnější" polohu.
Přes to dusno jsem si klidný večer užila s panem Há se džbánkem vinného střiku s ledem. Pak jsem dlouho seděla na balkoně a sledovala blížící se hradbu temných mraků, poryvy větru a šustot listí na stromech....Ptáci mlčeli....Což je co říct, protože jinak štěbetají celý den, večer i brzičko ráno.

 Takhle to vypadá teď... ráno.


Musela jsem si vyfotit svou flóru.....


I v bytě...
Taky se chystám o víkendu doplést druhý rukávek u Linho....


Když jsme byli v OBI pro lustr, chtěla Simonka kytičku, ona má červenou, já oranžovou...


Je osm hodin a pár minut, ale je pěkná tma. Je pěkně zataženo, ale musíme se dívat i racionálně, je to VODA......
O víkendu jsme sami, mladí mají své plány, pan Há si odpočine /..../, i když si na dětské pobíhání a štěbetání zvyká. Po létech naší "samoty".

Chtěla jsem s ním jít dopoledne ven na procházku zase jiným směrem od bytu, ale asi nám to déšť překazí. No co, času dost na procházky....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...