úterý 7. července 2020

...zase

pár slov, abych měla ten svůj deníček aktualizovaný.....
Včera bylo dost proměnlivo, ohromné mraky a foukalo, ale spadlo jen pár kapek a odfouklo to směr Jeseníky.

Takhle děsivě to vypadalo a nic z toho. Jen dneska se ochladilo. Zatím.


Tak jsem volné pondělí pojala jako silně relaxační den, když už jsem neděli věnovala úklidu, luxování a prádlu. A vaření. Po dlouhých měsících jsem dělala řízky z vepřového masa, dělávám jen z kuřecího, mám je nejradši. Jenže na žádnou omáčku apod. jsem neměla chuť a tak jsem přežila i obalování, hihihi. A delší smažení.
Takže včera jsem "relaxovala" u čtení knížky, pak u filmu. Objevil se celý na YouTube, https://www.youtube.com/watch?v=fg9B-zWtb1M tak jsem nelenila a zkoukla ho. Už jsem na něj měla zálusk z upoutávek.


                                        

Přiznám se, že mi to tedy moc nezvedlo náladu. Chvílemi jsem se sice smála, ale smích to byl poněkud hořký. Prostě jsem viděla skutečnost tj.současnost....Takový realistický pohled na nás všechny v současnosti....
Vždycky se najde nějaký připomínač časů minulých a "lepších" a někdo, kdo je v zásadě vždycky proti... Parta seniorů, co nenechá nit suchou na mladých a jejich "chování"....Taky jsou velice opatrní na každou vydanou korunu...Ale vždycky chtějí to nejlepší....A zásadně nevěří tomu "novému" a, bohužel, skoro vždycky naletí nějakému "šmejdovi" s nevinným obličejem  a sliby.......hihihi. 
Trpký smích z mé strany. 
Koukněte.....
Jedna z recenzí:
Marhoul obcoval s kozlem, českým Lvem i Ferdou Mravencem. A vyhrál co se dalo. Havelka pozval duchovně na svoji schůzi vlastníků bytových jednotek Formana s Polanskim. A založil novou tvůrčí vlnu, která boří mýty o tom, že film není stavěn na divadelní minimalismus. Do jedné místnosti sezval unikátní hereckou sestavu, která ukazuje precizní studii lidské malosti, pokrytectví a nectnosti v mnoha podobách. A je toho ještě víc, což už nebudu zdlouhavě rozebírat, neb na to má film k dispozici Terezu Rambu, Vojtěcha Kotka, Jiřího Lábuse, Dagmar Havlovou, Kláru Melíškovou a mnohé další. Všichni do jednoho jsou jedineční. Na diváka se od samého počátku valí dialogové/konverzační tsunami, a kdo není připraven, bude smeten. Doporučuji, abyste se před zhlédnutím tohoto vskutku divadelního kusu nezatěžovali díly konverzačního ražení a byli v "čerstvém" stavu, neb jen tak se stanete dalším (neviditelným) účastníkem schůzování. Příznivci divadelních her jsou určitě v mírné výhodě a tedy dobře vědí, do čeho jdou. Film si prochází vývojem. Rozjíždí se na realistickém půdorysu a postupně přechází do bizarních pater, v nichž se originálně hláškuje, probíhají hysterické i rasistické a homofobní výlevy. A končí se zcela neprozřetelně a v rozporu s logikou dění. Jiří Havelka a spol. přišel s něčím ojedinělým, inteligentně a mnohovrstevně posazeným a v českém filmu vzácně (ne)vídaným jevem. 
☝👇👈👉👍
A u nás ???
Dneska další várka prádla, vařím něco čínského...., myslím tím nudle, zeleninu a tofu. Zítra dopoledne jedeme na Magistrát pro nové občanky, takže výlet na dopoledne je jasný, centrum. Mladí jsou s dětmi na chatě v Hlubočkách, taky tam nepršelo, zatím. Chvíli v lese a klidu....

Jdu.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...