neděle 19. července 2020

..včera

bylo všechno fajn. Odpoledne přijela dcera se zetěm a Simonkou, potom synovec s rodinkou z výletu.
Poseděli jsme do večera, naši odjeli domů, synovec vzal ještě Petříka na "výlet" tramvají do města a zpět. V Lounech to nemají, hihihi.
No a dneska po snídani jeli ještě na pokouknutí k dceři a před obědem /????/ se vydali na další výlet a pak domů....


Já konečně upekla panu Há ten koláč s meruňkami, a jednou broskví....Pro nás sladící jsem "upekla" bábovku v obchodě, abych toho neměla moc, když byl byt celý víkend plný lidí....


A rychlooběd , kuřecí s cuketou / od Marušky ze zahrádky  její maminky/ ala korej.....
Rýže a polévka.


Tak si konečně od pátku sednu.....

Dobrou chuť všem k nedělnímu obědu.....
💗💙💚💛💜

2 komentáře:

  1. mam moc rada vas blog, sleduji ho denne, kdyz nahodou neni prispevek,jsem zklamana,a tesim se na dalsi den s prispevkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvy, moc mě to potěšilo. Nežijeme moc hektický život, už máme dost za sebou,hihihihi, ale máme ho rádi...Hezký den všem. Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...