středa 8. května 2019

..zima, zima

a nejen tady, je všude....
Dneska ráno je sice sluníčko, ale je chladno. Tak si lebedím v teple postele a uvidíme po obědě. Ale, jak říkám panu Há, na domku nic neuteče, chvála bohu za déšť a vodu, co padá.... Občas, chtělo by to víc a častěji.
Přiznávám se, že jsem teprve před chvílí vstala, hihihi.

Včera bylo chladno i v Krkonoších, mladí se snaží vždycky vybrat místo, kde si zo užijí hlavně děti.Tam, kde jsou dětská hřiště, dobré procházky i pro kočárek, protože Simonka sice ujde hodně, ale ještě ho potřebuje. A nošení není její jednička, myslím.

Včera prošli Vycházkovou trasu Krakonošova zpovědnice, tak zase poslali nějaké fotky...
Tohle sem dávám pro inspiraci, jak jsem snad psala už minule...
A teď ty moje děti.


Ondra a lebkounové kalhoty, už z nich pomalu vyrostl, možná je má naposledy....
Šily se dobře, ale měly být větší....


Právě mi psala dcera, že pobalili, jedou ještě na lanovku na Černou horu a pak směre Olomouc.
Jsem ráda, že jsou tak aktivní, ale všeho s M/mírou....

Já chci dneska přepíchnout malé slunečnice do samostatných kelímků, papričky jsou ještě malé, ty počkají. Je sice svátek, ale pro mne skoro stejný den v týdnu, já mám volno a svátky pořád, hihihi.
A asi zase po delší době kouknu na nějaký film ze své filmotéky, v té TV nic nedávají, samá opakování. Včera sice Tmavomodrý svět s mladičkým Krištofem Hádkem....Hrůza, jak čas letí, je to film z roku 2001 a to už je 18 let !!!! No nic.
Tak zatím.....

Hezký volný den všem.
A....chvála míru a svobodě.....
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...