čtvrtek 9. května 2019

...v noci

pěkně pršelo, teď už jen přeháňky, jsme na okraji fronty....škoda.
Dcera mi poslala ještě nějaké fotky...z jejich posledního dne květnového výletu do Krkonoš.

Poslední cestička je zavedla na lanovku na Černou horu, děti si to užily....

Výhled neměli nic moc, ale ta cesta nahoru stála určitě za to.


I sníh si užili, u nich v Olomouci už asi toto jaro nebude, hihihi.


U nás je dneska takto, mokro, hory v mlze, ale je hezky zeleno. Dokonce před domem hučí sekačka na trávu. Už je to tady....


Pokusím se uháčkovat, jako dárek, letní síťovku...No, uvidím, právě jsem začala.
Příze je kupovaná v galanterii ve městě, musela jsem odlepit cenovku a zjistila jsem, že byla o třetinu dražší, než je v eshopech...Ale chtěla jsem jí loni teď hned, tak za to se asi musí platit....


A ještě návod, podle kterého jsem dvě loni háčkovala....Takže č.3 na háčku.


Dneska nevařím, jen ohřívám, hihihi. Ani žádný nákup nepotřebujeme, nějak se mi po tom dnu volna plete, že je už /teprve/ čtvrtek.

Hezký mokrý den všem.
A víc a houšť, vody není nikdy dost.....
💗💙💚💛💜

2 komentáře:

  1. Že je na horách ještě sníh vidíme od nás z Turnova.Lanovky mi nedělají dobře,tahle je asi kabinková,ale stejně nevím.Háčkovala jsem si síťovku z jutového provázku,bude dobrá na zeleninu.Ty ji budeš mít parádní,z pěkné vlny.Přijdu se podívat,jak pokračuješ.Ten návod je pěkný,možná bych mohla zkusit také na léto.Hezké dny Milky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvy u mne, už jsem udělala dvě a dost se do nich vejde, třeba i věci na koupaliště....hezký den všem. M.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...