sobota 18. května 2019

...dneska návštěva

z Plzně....moje "nejstarší=nejdelší" kamarádka Jana.
Známe se cca od 14ti let, potom jsme se během střední školy přátelily moc a moc, ona pak učila a studovala u toho, já po střední šla pracovat. A víc jsme si psaly a vídaly se až s dětmi...I když osobně je  to UŽ 7 let, co naposledy. Nějak to letí...
My byli tenkrát s mladými, asi jen já, pan Há moc takhle cestovat nechce, nic nového, že. Celý můj tchánek v jeho věku....

To jsou moje plzeňské "holky".Jana uprostřed, mladší sestra Vlaďka, stejně mladá jako moje mladší sestra, a jejich maminka....už tu s námi není...O tři dny starší než ta moje, mimochodem.
Jana ještě učí, ale říkala, že tento rok je poslední, školní rok, jestli jsem to dobře pochopila.
Bude se věnovat sobě, vnoučatům a zaslouženému odpočinku po dlouhé kariéře ve školství....

Tahle fotka je, podle mne, tak 5 let stará.
Ale mám všechny, Jano, cos mi kdy poslala. Vás, děti, výlety a dovolené, vše bezpečně uloženo. No, bezpečně....


A teď jen připomínka míst, kde ještě "mladý a krásný" jak říká zeť, fotografoval...
Byl zrovna čas plzeňských oslav vítězství ve II. sv.válce...
Tak jen kuk do historie.

Tyhle oslavy jsou v Plzni každoroční, díky za neustálé připomínání, KDO, KDY, KDE a JAK....



Pohled s věže, není asi vždycky otevřená....nevím ?????


Největší synagoga v ČR....


Pohled z okna na konečnou....pastva očí pro naše chlapy....
Budeme tam muset vzít Ondráška....hihihi.


Tak to byl pohled do nedávné minulosti, ale jako kdyby to bylo včera. U nás i u nich přibyly jen ty děti, hihihi.

Počasí je dneska podobné, jako je na těch fotkách. Chvílemi sluníčko, pak zase mraky, vypadá to na bouřku. Uvidíme.

Jana odjela do Libouchce, má sraz po /50/ ti letech ze základní školy, tak si to užij, děvče moje.
Bude dneska spát u své sestřenice a zítra zase pojede směr Plzeň, dobře dojeď.
 I přes tu spoustu objížděk...

Hezký zbytek dne všem.
Třeba i ve vzpomínkách, které má každý, a u mne je  vyvolala milá návštěva....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu