neděle 5. května 2019

...moje květnové

prázdniny s dětmi skončily dneska ráno, když odjely na 3 dny do Krkonoš, do Jánských Lázní.
Tady pro mne jen letmá rekapitulace.

Vedle gymnázia, na louce, jsou kolotoče, až do neděle. Já na to nejsem, dcera taky ne, ale moje vnoučata JO....


A na houpání.....


Cesta mladých s Ondráškem do skal, potom na rybník Cihlák v Tisé....asi houba, největší pampeliška, kterou potkali....Já vozila kočárek a seděla na sluníčku s pletením....


V Teplicích v Olympii jezdí "dabldekr"....Na pizze po Pohádkovém lese....


Včera po poledni začalo v Tisé sněžit....
Tohle je málo, pak to bylo jako chumelenice v zimě...


Moje kytky, předčasně ke svátku matek....


A ještě jedna od synovcovy Marušky, která včera odpoledne s malým Péťou zajela na skok z Obory u Loun. Synovec Jirka byl se svými malými požárníky na soutěži....Má toho chlapec moc, ale jen tak dál....


A to je asi tak v kostce všechno...
💗💙💚💛💜

Od rána je chladno, na obloze se honí temné mraky, asi budou mít v Krkonoších sníh větší, než je / byl / u nás v Tisé. Ve městě pršelo.

Jdu vařit oběd, pak odpočívat.
Je tu TAAAAK ticho, to nemám ráda.....

Hezkou neděli všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...