úterý 7. května 2019

...květen datem,

ale chladnem tak leden....hihihi.
Včera tu v poledne bylo nejchladněji v ČR, jen 6,5 stupně.
Dneska taky chladno, musela jsem zapnout v pokoji topení / ještě topí..../, v ložnici máme otevřené okno a byla jsem pěkně vymrzlá a ztuhlá. Přes noc, pan Há je zakutaný pod dekou, to já neumím.

Jde sem ještě jedna chladná vlna, podle meteoradaru. Záleží na větru.


Milešovka už není za olistěnou břízou vidět.


Včera jsem prala, trochu uklízela, četla si / = v klidu bytu....hihihi / a vařila. Dneska chceme jet mojí mamince na nákup, do lékárny pro mastičku ze SMS =  Ereceptu ...To je kladná vymoženost, došla jí, tak jsem jejímu doktorovi zavolala, on mi poslal recept a já dneska vyzvednu. Ušetřeno spousta času, hlavně tedy v našem případě i cest sem tam. Kéž by všechno bylo tak jednoduché.

Jedna fotka pro http://frontierdreams.blogspot.com, moc jsem toho neudělala. Od minule, hlavně, že jsem nic nepodělala. Hihihi.

Druhá ponožka nad patou, dečka hotová.


Second sock above heel, blanket finished.
Have a nice day everyone.

Naši mladí na skok v Krkonoších. 
Janské Lázně známe, byli jsme tam kdysi s dcerou na lyžích. Jen je to tam určitě jiné, plné novostí, třeba i tato https://www.stezkakrkonose.cz.

Dostala jsem několik fotek, tak se podělím.
Stezka korunami stromů dne 6.5.2019:



Takže jsem se pochlubila cizím peřím, tedy Zb. fotografiemi.
Ale vnoučata jsou moje, naše....


Studená fronta se pomalu blíží, sluníčko je za mrakem a hned mám pocit chladu.

Jdu dovařit oběd s sebou k mamince.
Jdu.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu