pátek 31. května 2019

...ještě bych

měla napsat příspěvek, než na několik dní odjedu na domek....

Včera dopadlo všechno podle plánu, stroj vyzvedl pan Há, už zase čeká na práci....a Veritaska je zabalená a připravená na odjezd na domek....A já mám novou hlavu.

Tento typ Veritas stroje měl netradiční obal, krabice rozebírací po stranách patenty, odklopily se a stroj byl venku. Z této strany je bílými klapkami přidělaná větší "kapsa", je v ní spousta místa na nitě, pomůcky k šití apod. Z druhé strany je menší, ta jde dokonce oddělit od postranice, v ní mám cívky a drobnosti...Nahoře jsou dvě hluboké přihrádky na šlapku a na druhé straně na smotané přípojky ke stroji a k elektřině. Ten bílý kabel je vidět pod volným uchem.
Myslím si, že jedna bočnice jde použít jako pomocný stoleček okolo stroje, ale to jsem nikdy nezkoušela. A nenapadlo mě to, až teď, co mám Janome s přídavným stolkem mě to vyvstalo v hlavě, teď. Kouknu na to až na domku, teď se mi to nechce znovu rozebírat....
Proti Janome je podstatně těžší, byla to doba "kvalitních" materiálů...hihihi.


Venku je oblačno, ale docela teplo.
Čekám na balíček DPD kurýrem, takže odjez na domek posunut na zítra. A jeden přijde do Zásilkovny, ale to až po neděli, počítám.
 Dojdu si později do Normy pro nějaké  drobné nákupy pro babičku i pro mne a pečivo nakoupíme zítra před odjezdem. nebo v Tisé...


Pan Há si čte. / Bolí ho noha, tak musí s pohybem opatrně..../ 😏
Najela jsem mu na detektivky  od Lee Childa.... TADY je seznam toho, co už u nás vyšlo.
Kosmasu vyšel i poslední román  Minulost, ale ještě ho nemají elektronicky. Tak ho koupím u Alza, tam už je.....


Abychom na domku měli co číst, hihihihi....
Počkám do zítra, to už je červen, abych nepřekročila každoměsíční nákup knížek.... Dala jsem si limit.....Abychom vyšli s penzí, hihihi. Kdybych kupovala papírové, už by nás vystěhovaly z bytu...

Hezký pátek všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...