sobota 25. května 2019

...déšť a bouřka

nás dneska vyhnal z domku. A z toho plynoucí zima, topit v krbovkách se mi nechtělo, když jsme chtěli jet na noc domů.
Ale bylo to pěkné, dopoledne jsem uklidila napadané větve a usušené staré rostliny. A protože foukal příhodný vítr, ze severu....tak jsem to spálila. A udělala dva záhonky a jahody...
Pan Há chvíli řezal živý plot a kousek ode všeho....Už toho moc nezvládne, jsem ráda, že práce jen  dopoledne pro něj stačila. Musí pomalu a v klidu.
Všude se to zelená.....


Kvetoucí jahody a borůvky....


Před chvilkou zase pršelo, uvidíme, jak to bude zítra....

Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Máš krásné záhonky.Je všude tolik zeleně až oči přechází.Asi tomu pomohl i déšť.U nás dnes bylo teplo,ale později se zatáhlo a pěkně popršelo.Hezké dny Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...