pátek 10. května 2019

...jsem tady

dost často a vypadá to, že nic jiného nedělám.....hihihi.
Ale já si užívám dny, kdy jsem u stolního PC, protože za pár dnů budu mít jen tablet / a drahý internet..../, takže to bude stručnější a méně často...
A bude i daleko víc práce než mám v bytě.

Dneska je nebe takové na západě / v pokoji a kuchyni / a i na východě / ložnice /. O jiných světových stranách ani nepíšu, tam je to stejné....


V noci pršelo a momentálně prší i na horách / kopcích / na poslední fotce.

Tak si čtu oblíbené i nově objevené blogy, kontroluju poštu a hledám jiskru, která by podpálila mou ukolébanou a uspanou chuť k nějaké práci, tvůrčí ruční myslím.

Jsem v podobném stádiu s svým rodičem / mou maminkou /, jako je i  Ježurka, jen jsem o maličko mladší. Ale starostmi i radostmi jsem na tom podobně...Čtu jí už dlouhou dobu, je to  podkrušnohorka jako já.

O svých pocitech vůči Soně Malinové jsem už taky psala, jsem asi vrstevnice její maminky, tak to beru jako blog šikovné  dcery.....hihihi. Vždycky u ní najdu něco, po čem se pak pídím a vždycky umí vtipně a realisticky popisovat vše okolo sebe....

Monika a její blog je stránka knihy sama pro sebe. Hezká, vtipná, šikovná....učitelka s hezkou rodinou a spoustou zájmů. Trochu mě nutí vzpomínat na sestru pana Há, Věru, taky učitelku, která mně byla v mnoha věcech vzorem a měla jsem jí ráda. Už není s námi, ale často si na ní vzpomenu, co by dnešní době říkala, jak by si vychutnávala spousta nápadů a vůbec.....Skoro vždycky, když zajdu k Monice si vzpomenu.

Blanka z Hradce je pro mou sbírku blogů novinkou, zatím jí poznávám....Má široké zájmy a já se pomalu prokousávám jejími oblíbenostmi. Je to zase maličko jiný blog, než jsem zvyklá, ale líbí se mi.

Koukám, že jsem to zase s návštěvami u jiných, trochu přehnala, snad jim moje upomínka na ně nevadí...😀

Jdu.
Dneska vařím, pak mám ještě nějaké práce v domácnosti a měla bych jít ven, abych nepropadala klaustrofobii. Ale do větru a deště se mi nechce, hihihi.

Je pátek.
Hezký pátek všem.
A děkuji za návštěvy u mne, taky všem.....
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...