pátek 31. května 2019

...kromě

čtení, pletení, háčkování, šití atd. atd. taky docela ráda vařím....a jím.
Takže jsem musela dokoupit nějaké ingredience, co mi docházejí....Minule omáčky kupovala dcera, ve větším balení, dneska já.
Japafoods moje oblíbená omáčka, dokonce jsem objevila i jednu se sníženým množstvím soli, ta zelená.....

To byl ten balíček přes kurýra....


A druhým internetovým nákupem byly ingredience na kimči.... od  FEME.cz. To ještě nepřišlo, ale bude to do Zásilkovny, kterou mám naproti  domu....Protože sehnat paprikový prášek na kimči / tj.hruběji mleté chilli / je u nás problém...a o paprikové pastě ani nemluvím. Ta, co jsem objednala není přímo na kimči, ale moc se snad lišit nebude....


Kromě kimči se obojí dá použít třeba i na rychlé saláty podle mé oblíbené Maangchi...
Moje dcera je dělá rychle a chutně i z fazolových klíčků....

Toto video je i s titulky .



Tak dobrou chuť všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...