neděle 19. května 2019

...dneska se mi

od rána motá hlava, asi změna tlaku. Ne, žádný alkohol jsem nepila, hihihi.
Včera to celé odpoledne vypadlo bouřkově, ale u nás nic.

Snažím se být optimistická, zítra mám důležitou návštěvu u lékaře....Takže je to možná i tím, že mám z pana doktora respekt / líbí se mi ????/, takže jsem nervozní, no nic.

Včera jsem po odjezdu Jany dělala nějaké drobnosti, dopletla jsem ponožky a začala další....ponožek není nikdy dost. Z minulé várky už nemám ani jedny, už jsem je všechny rozdala.
A doháčkovala jsem síťovku, jen začistit nitky. U obého.
Návod už jsem někdy předminule uváděla / polský /. Ale vkládám ještě jednou....




Taky si musím připravit stroj a KONEČNĚ ho odvézt k opraváři. Poslala jsem vnoučatům Jany knížky a dala jsem je do malého batůžku, ten jsem šila bez podšívky, takový malý pytlík s uchy. Pěknou látku, kanafas se srdíčky, jen jsem ho nevyfotila /..../. Dost jsem se natrápila s entlovacím stehem, nešel mi nastavit, to mě přesvědčilo, že musí k "lékaři" doopravdy.
Vyndám Veritasku a ta pojede i na domek. Moc toho tam šít nebudu.

Venku na východě slunce, na západě mraky. Dneska nikam nejedu, jednak ta hlava a druhak má maminka vnuka Vláďu, ten s ní tráví dost času, i když i jinak se v domě snaží pomáhat mámě = udělat všechno to, co ona neudělala....Oba kluci jsou vzorní, po týdnu se střídají, Tomáš z Plzně, Vládík z Prahy. Pomoct mámě a jet za babičkou, moc jim za to děkuji....I když na domě a zahradě mají, bez táty, práce dost...fňuk... Píšu kluci, ale oni to jsou oba chlapi po třicítce. V mém věku pořád kluci....

Já se konečně chystám na domek, po zítřejší návštěvě lékaře máme 10 dní bez povinností a budu se tak věnovat zahradě a větrání starého kamenného domku, snad počasí dovolí. A hrobům, hihihi.
Jdu.

Hezkou neděli všem.
💗💙💚💛💜


A děkuji za návštěvy u mne, jsem ráda, že nepíšu jen pro sebe a občas někoho pobavím nebo u mne najde inspiraci / tj. u návštěv jiných blogů a videjek..../.
Pa.....✌



1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...