středa 15. května 2019

...jedno dopoledne

klidu a venku zatím mrholí, nebo prší, nebo taky ne....

Pohled z okna pořád stejný....mraky, vítr, padající voda....jen houšť a větší kapky...


Odpoledne jedu do města, moc se mi nechce, nerada nosím deštník.

Je po obědě, já si sedla chvíli k PC.

Tak, co je kde nového......

Jedna mladá číňanka šla na houby. No, houby, já těmhle druhům říkám prašivky, sbírám jenom houby s mechem ze spodku kloboučku.
Všechno jídlo, které pak udělala, se mi moc líbí. Určitě je dobré chuťově a taky je pěkné barevně.


A teď chvilku letem světem....

Třeba na západní pobřeží Spojených států....K Terese Kasner,americké důchodkyni se spoustou pěkných fotek na blogu, jejím cestování a ručním pracem.

Nebo o kousek blíž k nám, do New Brunswicku v Kanadě, k manželce farmáře a dobré hospodyni na své farmě http://theblessedhearth.blogspot.com. Opět krásné fotografie krajiny a přírody, podobné naší, ale v něčem zase jiné.....

A můžeme nahlédnout k Rhondě Hetzel k našim protinožcům...k jejím nápadům pro pohodu a klid seniorského věku...

A co takhle blíž, prohlédnout si fotky nad řekou https://cjabovetheriver.blogspot.com ve Spojeném království.....
Ne, neumím anglicky, ale na tabletu mám nastavený překladač, takž vím, o čem je řeč, btw...Moje znalosti jazyka stačí na recepty, pletení, šití a trochu konverzace / ve filmech.../.

Moje další oblíbené stránky, nad kterými cestuju po světě a probouzím svou fantazii o cizích krajích....

Tak si jdu ještě počíst a budu se strojit do města. Tedy, oblékat, hihihi.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...