středa 29. května 2019

...konečně jsem

dneska došila deku. Na Veritasce a před obědem mi paní z opravny volala, že miláček Janome je hotový.
Zítra jedu před obědem ke kadeřnici, tak se podívám na jejich pracovní dobu a buď před nebo po kadeřnici si ho vyzvednu....
A deky odvezu na domek, loňskou i letošní. Spíme s panem Há dole v obýváku / nohy už mu tak neslouží, aby v noci "lezl" do schodů.../, tak hlavně budou dělat přehozy přes naše válendy....
Největší deku, co jsem kdy šila /2,20x2,60m/ máme v horní ložnici mladých přes "letiště".....Bývala doma, ale já už nezastýlám v ložnici přehozem, nevadí mi koukat na postele....hihihi.


Dneska jsem ručně došívala lemování, mám pěkně rozpíchaný prostředníček na pravé ruce. Náprstek nepoužívám, stejně bych ten prst vynechávala a používala jiný.

V Olomouci všechno OK, psala mi teď dcera, děti se koupou, pak pohádky a spát....

Jdu.....

Hezký středeční večer všem.
Znáte to, středa, je ho tam třeba.....hihihi.
💗💙💚💛💜

Jo, a  starou Veritasku mám v rozkládacím  zeleném  kufříku tak cca z roku 1985....Jako novou..✌

2 komentáře:

  1. Lydie
    Obdivuji - moc pěkná deka.
    Moje Weritaska je mladší - kupovala jsem ji v roce 1969. /psala jsem Ti to v komentářích u milnulých článků/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, četla jsem, díky za návštěvy u mne, hezký den Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...