sobota 11. května 2019

...prší, jak

předpovídali rosničkáři v TV i jak říkal pan Há...v 10 hodin.
A meteoradar se nemýlí...


No, zatím jen lehce, alespoň nebude muset stařičká paní odvedle zalívat své kytky z PET lahve...Dvě pískoviště proměněná v záhonky. Ale paní byly tři, tak jedna má kytky okolo vchodové cestičky....Je to lepší, než kdyby do písku čurali psi a kočky a dětí tu moc není....


Moc mi to háčkování nejde, ale jsem v polovině.... Taky čeká ta druhá ponožka. Včera jsem háčkovala při hokeji. Bylo to pěkné !!!!!


Našla jsem další návod na síťovku, slabší příze, menší háček, více řad...Jinak stejné....
Jen v ruštině, ne polštině, hihihi.


Ale taky jsem koukala na film, na PC, protože jsem dočetla Lee Child Nevracej se, tak jsem si pustila i film stejného názvu, přestože mi to trochu nabouralo mou představivost...Po čtení o velikém a mužném /!!!/ Jacku Reacherovi  jsem byla trochu /=dost / zklamaná prckem Tomem Cruisem. Ale zase to natočil, že. Mám ještě jeden film s ním v této roli, tak možná odpoledne, v TV je zase pro změnu snooker.
Pan Há se chystal nakupovat, ale leje, tak to počká....
Nakonec šel, s deštníkem, už 2x mi volal a konzultoval se mnou o nákupech, co jsem mu napsala na papírek.

Jdu vařit.
Zatím....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...