pátek 17. května 2019

...pan Há

se mi dneska zbláznil.....hihihi.
Je od rána doslova hysterický kvůli každé maličkosti. Například se bál pustit vysavač, když je zapnutá myčka, aby nepřetížil síť v bytě či co....Myslí si, že dráty ve zdi jsou jako v padesátkách hliněný nebo co...Rozbil se mu glukometr, nereagoval ani na výměnu baterky...Tak šel k doktorce a dostal nový...Minulý týden. Dneska hysterie, že zase nejde, asi slabá baterka....Mohla být v analyzátoru dlouho nebo i byla stará od výrobce...zase zvednutý hlas. Tak jsem mu koupila ve městě novou, originální od Energizer, zase se mu nelíbilo, že stála 69,0 Kč. Prostě je ten věk znát....
A přitom je dost pokrokový, odjakživa, no, asi dneska nemá svůj den.
                                                                              😍
Tak jsem si po obědě pustila alespoň pěkné video s obřími krevetami / a zase mám já hlad..../.


Tam mě zase zarazilo, jak je sype živé do hrnce s vařící vodou. Jinak to asi nejde, ale moje útlocitná duše trpěla. Chvíli, než je oloupal a jedl....

A ještě výroba svíček ve velkém....



                                                        Radši toho pro dnešek nechám, toho psaní.

                                                        Hezký klidný den všem.
                                                            💗💙💚💛💜
                                                         

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu