úterý 14. května 2019

...dubnové

počasí v polovině května.
Hlavně dneska tedy.
Včera mi volala sestra, že maminka upadla, abych se přijela podívat, co a jak....Tak jsme v podvečer jeli. No, má moncla, padla asi na roh stolu, ale jinak vše OK. Takže dneska dopoledne na nákup, odvézt jí ho a zkontrolovat jí....Koupila jsem mast na podlitiny /Heparoid/, takže musí 3x denně mazat a dávat pozor, kam šlape. Ale lepší už to s ní asi nebude. Pořád se do něčeho doslova hrne a pak padá....No, uvidíme.Nejde jí nijak zpomalit.

Chtěla jsem být po obědě chvíli na naší zahradě, ale 2x nás překvapil déšť, takže jen trocha přípravy  se záhonky a pan Há posekal předzahrádku. A jeli jsme domů. A ve městě zrovna déšť, tak jsme chvilinku čekali v garáži a pak v "mezeře" deště došli domů.
Teď zrovna vykouklo sluníčko, ale jen na chvíli, od severozápadu se ženou další mraky. Jen ať prší, země to potřebuje, není moc promočená.

Tak si čtu....a koukám....
Třeba tady čínský chlapec škrábe brambory u potoka střepem....
A má svou babušku, o kterou se stará. Už jsem psala, že jedním kladem v jejich výchově je, že první všechno dostanou staří....a žijí s nimi.....


A ještě trochu sladkého, pro ty, co neholdují cukrfree....Anna Olsen :



Moje oblíbená zubařka Mirka pořád šije krásné bločky a deky, závidím jí její elán.Jen to zdraví, kdyby nám víc sloužilo. To asi má za vinu to naše "inverzní" mládí tady v podkrušnohoří. Pamatujete ty dusivé šedé mlhy ???? Na denním pořádku, až nám to připadalo normální. To už snad ani není pravda.

Tereza barvínek už zase začíná další práci, je prostě mladá a má elán. Vždycky se u ní pro něco nadchnu, raglánové svetry už pletu jen podle ní.

Petra U Velíšků v Podolí má taky elánu dost, škoda, že to nejde převzít nebo koupit.....hihihi. Já když dneska viděla ty tři zaplevelené záhonky, nebylo mi do zpěvu, ale to zvládnu za jedno dopoledne. Horší je, že počasí nám tady zatím moc nepřeje. nevím, co chci víc, jestli hodně vody nebo dodržovat agrotechnické lhůty.....

Vlněné sestry  mají zase novou nabídku v eshopu, už se tam dívám jen se zvědavostí, mám syých pletacích prokrastinací dost, ale....

A koukám, že moje šicí guru Jana Malaníková měla včera nový článek. Tak mám zase co číst....

Jak je vidět, mám na dnešní odpoledne zábavy dost. Jen kdybych se pak dala nakopnout k nějaké opravdovské činnosti....

                                                                          Jdu.
                                                          Klidný zbytek dne všem.
                                                           💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...