úterý 28. května 2019

...konečně zase

prší.....
Už od noci klapalo na parapet. Déšť se několik dní vyhýbal našemu místu. Okolo byly bouřky a čerti se ženili, jen tady nic. A je to potřeba, zem je vyschlá.

...od Krušných hor / a od Německa..../.....


Směrem do vnitrozemí a  k Českému středohoří....


A takhle "křupavě" zeleně je tady okolo....


Jedna ponožka ze zbytku příze je hotová, ponožka nazvaná cestovatelská. Z města na domek, z domku do města a moc nepřibývala.


One sock from the rest of the yarn is finished, a sock called a traveler. From town to house, from house to town, and not much.
Nice rainy day to all.

Hezký deštivý den všem.
💗💙💚💛💜

A do oběda zvládnu třetí povídání s Vlněnými sestrami....

1 komentář:

  1. Lydie
    Je dobře, že prší.
    Chodím občas na Tvůj blog, líbí se mě Tvoje výrobky. Jsi šikoná.
    Já už moc nepletu. Trochu šiji - četla jsem o Tvém šicím stroji. Také mám Weritasku - podpultovku - z roku 1969 - tenkrát stála 3 000,- Kčs.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...