neděle 12. května 2019

...ledoví muži

začali dneska ukazovat svou nadvládu. Venku silně fouká, občas i prší.

Fouká od severozápadu, na stromech je to vidět. Jinak obloha na východ i západ / bytu /, je takřka stejná. Chvilkami mezi letícími mraky vykukuje modrá obloha nad nimi.


Tady jsem na těch břízách uprostřed chtěla ukázat sílu větru... A ty kousky modré oblohy. Ale fotky nic moc.

Dopoledne jsem dočetla knížku, uvařila, teď si čtu na internetu a půjdu háčkovat. Z pokoje slyším komentování hokeje, MS na Slovensku. Nehrajeme my. My už dva zápasy vyhráli, se Švédy a Norskem.

Včera jsem si ještě prohlížela videa na YT, zaujalo mě jedno z Japonska, o práci s bambusem.



Mám ještě krabici s pedigem a pomůckami....ale už mě to netáhne, tak uvidím, jak to zpracuji, jednou, někdy. Proti bambusu je to měkké, ale když je to nové, je to taky pěkné. V tom videu je spousta zajímavých předmětů.

A když jsem v Japonsku, tak nesmí chybět ani příprava jídla do bento boxů. Když byla dcera v Americe, přivezla mi pak několik dárků, patky a řezací podložku na patchwork a bento box, mimo jiné. Moc jsem ho nepoužívala, tak jsem jí ho dala, aby do něj dělala svačinky Ondrovi / = dětem/. Nevím, už jsme o tom dlouho nemluvily.
Ale v tomto videu je bento box značně veliký, pro rodinu do parku.....



A protože tohle je můj "deníček", vkládám sem návod na konstrukci střihu a ušití zástěrky...do školky nebo jako letní šatičky...



A nakonec jedny letní šaty pro malou slečnu s podšívkou. Návod moc pěkný....



A tímto s videjky na YT končím, to člověka tak pohltí, že ztratí tolik času......

Jdu.....Ale ještě jeden článek, jsem bezradná ....
Je to vážná rada, vtip nebo už tomu jinak nerozumím....Pro koho to je ???
Kdo je pan Hausmann ???

No nic, teď už doopravdu jdu...

Hezký zbytek víkendu všem.
💗💙💚💛💜

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...