pátek 8. ledna 2021

...zima tady byla

 včera, dneska je zase holo, mrazivo, na chvilku mezi vysokými mraky vykouklo slunce. Opravdu jen na moment.

Včera:




Dneska jsou mraky výše, ale pořád tu jsou. Z okna nevidím na hory, takže to bílé pozadí hor mi chybí. To bylo v Ústí....My vidíme jihovýchod. A Svatý kopeček na druhé straně a kousek města. 

Dneska jsem si přispala, už jsem ale i mluvila s mou maminkou. V Tisé je sníh a trochu mlha, spíš si myslím nízká oblačnost než klasická mlha. Čekám nákup od  iTesco, abych měla volný telefon, tak to bylo dřívěji. Poslouchat jí půl hodinu mi dělá radost, ale někdy už se moje staruška dost opakuje....

Tak sedím u pc a můžu se podělit o nějaké postřehy.
Na internetových stránkách novin jsem si připomenula blog http://www.krkavcimatka.cz , který tu a tam navštěvuji. Protože dlouho nepsala, byla zasunutá "vespodu".... Ale článek mě k ní zase přivedl.
Ráda bych si od ní něco přečetla, knihu, ale v současné době, kdy své panické ataky musím dost silně držet na uzdě, radši volím "lehčí žánr". Píše moc pěkně, protože už jsem okusila její elektronické psaní....
K současnosti jen malý výstřižek z rozhovoru....

Pro spoustu rodičů je čas, kdy museli zůstat s dětmi doma, náročný. Máte pro ně nějakou radu, povzbuzení, jak toto období zvládat?

Ono se to zdá pro někoho, kdo to nezažil, jako hrůza, ale opak je pravdou. Čím víc času spolu trávíte, tím víc se znáte, a abyste se navzájem nepozabíjeli, naučíte se vycházet si vstříc. Krom osobního štěstí vás zajímá i štěstí celé jednotky, ve které se pohybujete. Jako společnost se dneska sice kasáme tím, že rodina je pro nás to hlavní. Ale ve skutečnosti většina z nás každé ráno odjíždí žít své single životy do práce nebo do školy. Žití se nám smrsklo na víkendy a svátky. A to mi přijde setsakra málo.

A aby to tu nebylo jen samá písmenka, tak zase nějaké obrázky. Moje oblíbená mladičká maminka a manželka, asiatka žijící v Německu. A její příprava na jarní osázení balkonu.
Koukala jsem, že semínka předpěstovává už od února, mezi jejími videi je i jedno, kde ukazuje, jak balkon vystavěla. Moc se mi to líbí. Ale já už nic tak velikého neplánuji, jen nějaké kytky a možná rajče, papriku. To už taky budu muset vymýšlet, jaro je za dveřmi. No, zatím zamčenými, ale je to tak, čas letí....


A aby to nevypadalo, že nic nedělám, tak jsem včera začala řezat čtverce na deku podle Jenny :


V dobách ne příliš dávných, ale přeci jen....jsem si koupila dva sety fat quarterů od  návrháře http://www.kaffefassett.com. Už ani nevím, na co to bylo plánované, ale čas na zpracování uzrál. Každý v mé rodině, i v té "nejširší", ode mne jednou dostal ušitou deku. Jen Maruška ne. Synovcova žena. Takže tak. Dokonce jsem včera i něco málo ušila, ale zatím nefotila, protože pokojík byl obsazen. Sušákem s prádlem....A nedalo se ušité žehlit....Nejdříve na řadu přijde to, co viselo na sušáku, už jsem si to připravila. Takže, pomalu....pomalu......
Průběh prací nafotím, ale ještě ani nemám náplň a zádíčka, takže to bude spojené i s objednáváním dalších věcí a látek. Základ mám totiž starorůžovou, srdce mišmaš barev i s tou růžovou, tak to musím promyslet. Ale jak já se rozjedu....😂...to ze mne jako padá pot, hihihi.

Uprostřed psaní mi přivezli nákup, tak nejdříve jeho uklizení, hygiena po....a před taky, samozřejmě......
Za chvíli půjdu vařit....Takže pro dnešek toho textu bude stačit.....

Hezký den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜

A ještě zimní nápady dívky z Tchaj Wanu....
Punč, čaj, namočené nohy.....
Na netu přidáno před pár minutami....proto ten dodatek....Pa, jdu vařit.


😀😃😄













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...