pátek 22. ledna 2021

...a už je zase pátek,

 teplota stoupla, sníh mizí. Myslím tady ve městě. Pofukuje.

Včera vyšla druhá kniha , vázaná i elektronická, od Karin Lednické....💗

Šikmý kostel 2 , druhý díl trilogie.

První se odehrával v letech 1894 až 1921, tento pokračuje až do roku 1945.

Zatím jsem si knihu koupila a stáhla, na čtení se těším až dneska večer.


Dopoledne jsem uklízela, vařila oběd, jen tak lenoším....

Čtu si blogy, které by mohly zajímat i někoho jiného.
Třeba Soňa Malinová , keramička, galeristka a designérka. Taky mám od ní hrnky na kávičku, které často používám. V posledním článku skládá poklonu dvěma dalším spřáteleným keramičkám....💙

Hana z Baví mne to má nejen krásné fotografie z výletů a procházek, ale ráda plete, čte atd. atd. Přesně kamarádka pro mne....💚

Marta mdupka... zase šije krásný patchwork. Dělá všechno pečlivě a krásně, nejen šití.....💛

A abych si splnila svých pět duhových pátečních srdcí, ještě jedno z posledních videí mladé ženy v Čině, je doslova na rozsypání....Bude mít třetí dítě, odpočívá a čeká....a vaření se věnuje její muž a víc i  babička.
Víc než kdykoliv jindy.💜


Klidný páteční večer všem.
💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...